Obserwatorzy

czwartek, 23 lutego 2012

Mój prezent wymiankowy

Już przedwczoraj powinno się tu znaleźć wielkie podsumowanie Wymianki Czarno-Białej. Niestety nie wszystkim udało się jeszcze prezenty wysłać, nie wszyscy też dosłali mi zdjęcia - brakuje mi ich około 12. Daję Wam więc jeszcze trochę czasu. Bardzo proszę aby do końca tygodnia paczki zostały wysłane i do tegoż czasu doszło też do mnie jedno zdjęcie wymiankowego prezentu. w niedzielę, po powrocie z Gdańska, opublikuję je.
Jedno mogę powiedzieć już teraz. Wasze prezenty są wspaniałe - każdy bez wyjątku.
Dziś pochwalę się moim.
Nie będę ukrywać, że miałam mały problem z prezentem dla April. Początkowo zaplanowałam sobie oczywiście biżuterię z dodatkiem misia. Miałam już w planie kolczyki filcowe, jakieś koraliki, a tu niespodzianka! April prosiła o "niebiżuterię" bo ma jej dużo. Zasugerowała mi komórkowca i portfelik dziecięcy na tzw. złotówkę do szkoły.
Komórczak powstał od razu.


A nad portfelikami dumałam i dumałam i wydumałam. Początkowo miała być to sakiewka w formie woreczka. Ale pomyślałam sobie potem, że jakie dziecko będzie zadowolone z biało-czarnego woreczka?? I wymyśliłam pieska i kotka.


Kotek sie nie załapał na indywidualne zdjęcie.


A tak wygląda mój cały prezent dla April.


Z tego co wiem zarówno sama obdarowana, jak i jej córeczki są bardzo zadowolone.
A teraz pochwale się tym, co ja dostałam. Wspaniałe biżutki!


Kolczyki i bransoletka prezentują się wspaniale. Jestem niezmiernie zadowolona z wymianki :-)
Czekam niecierpliwie na pozostałe zdjęcia.

22 komentarze:

  1. Portfeliki : piesek i kotek bardzo sympatyczne i milusie :) Na pewno spodobają się obdarowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty, a kotek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenciki wymiankowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka przygotowałyście ! te portfeliki super wyglądają :) Ja bym na to nie wpadła chyba. Nic dziwnego, ze dziewczynki zadowolone, któż by nie był.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te portfeliki mnie rozczuliły maksymalnie. Są słodkie i one najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, jakie śliczne portfeliki! Wszystkie prezenty bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Komórczak bombowy, a jakie fajne portweliki :) Wszystko śliczne. Naszyjnik i kolczyki przepiękne. Wymianka widać że udana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Portfeliki rewelacyjne.
    Śliczny prezent wysłałaś i dostałaś.
    Pozdrawiam, miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie i pomysłowo :))
    Bardzo podoba mi się portfelik piesek .

    OdpowiedzUsuń
  10. Komórczak i portfeliki są boskie!
    Dziękuję Ci Aniu za zorganizowanie tak wspaniałej zabawy! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No no jaka pomysłowa jesteś Aniu, portfeliki są super,etui i misiek też:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu - te portfeliki są po prostu świetne! Masz głowę do takich pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły! Wszystkie prace są śliczne. Gratuluję i zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu super prezenty zrobiłaś:)Dziękuję ci za zabawę. Mam nadzieję, że moje zdjęcia już dotarły bo wysyłam jej dawno temu. Mam jeszcze prośbę wyślij mi zdjęcia z wymianki z magią w tle bo to już czas:) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy zadowoleni, dziękuję;)) I doceniam świetny pomysł na portfeliki i ogrom pracy, jaki włożyłaś w przygotowanie prezentu. Mam nadzieję, że mój skromny prezent choć trochę rekompensuje Twoje zaangażowanie.
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu
    Dziś dostałam swój prezencik :))
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu piękne prezenciki wymyśliłaś i dostałaś,mam nadzieję że moja wiadomość ze zdjęciami dotarła,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieciakom na pewno spodobają się te sakiewki :)

    Wspaniałości dostałaś na wymianę ^^ muszę opanować technikę tworzenia tych koralików typu pandora z koralików ;p

    U mnie sporo nowości szydełkowych :) ZAPRASZAM SERDECZNIE :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...