Obserwatorzy

sobota, 18 lutego 2012

Kolejna gwiazda

Dziś chciałabym Wam pokazać kolczyki z motywem Sebastiana Świderskiego   zrobione na specjalne zamówienie.
Takie mi wyszły.



Jeżeli ktoś ma chęć na kolczyki z jakiś super oryginalnym motywem, to można takie u mnie zamówić. Z przyjemnością zrobię. 

Pokażę Wam jeszcze takie zwyklaczki, które zrobiłam już dość dawno, ale nie pasowały mi jakoś nigdy do tematu. Są one dwustronne.





Muszę się Wam jeszcze dziś pochwalić, że sesję mam nareszcie za sobą. Całkiem nieźle wypadłam - semestr skończyłam ze średnią 4,59. Jestem strasznie szczęśliwa. Nie chcę zapeszyć, ale myślę, że na stypendium się załapię. Strasznie się cieszę.

Pozdrawiam Was gorąco.


17 komentarzy:

  1. Gratuluję zakończenia sesji z super średnią :) Kolczyki jak zwykle śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za Sebastiana ślicznie dziękuje :* Jestem zachwycona! Naprawdę masz talent! Na pewno jeszcze skorzystam z niego, pewnie znowu z nietypowym motywem :)))
    Pochwalę się też na swoim blogu, ale traf chciał, że kabel został daleko od miejsca gdzie teraz jestem... ale nadrobię :))
    Dziękuję za realizację mojego zamówienia:)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zakończenia sesji i to z takimi wynikami - BRAVO! Kolczyki jak zwykle piękne, ja ostatnio próbowałam, bo trafiło mi się kilka par przypadkiem, oj strasznie mozolnie to idzie. Takie to malutkie i każdy najmniejszy błąd zaraz widać. Tym bardziej podziwiam Twoja cierpliwość i perfekcję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolce:) Gratuluję zaliczonej sesji! I z takim wynikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To gratuluję ! Jak dla mnie taka średnia to jest baaaaardzo dobra ! A kolczyki w szczególności świderskiego - super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje przejscia sesji-wyniki super!!!kolczyki rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki świetne!!
    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłej, ciepłej niedzieli:)
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje z powodu sesji i tej wysokiej średniej, naprawdę jest się czym chwalić:
    Kolczyki świetne, pomysłowe, tylko dlaczego ma obciętą głowę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolczyki :) Ja akurat byłam wczoraj na meczu Skry Bełchatów, bo to akurat moje miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję uporania się z sesją i takiej świetnej średniej:). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki bardzo ładne, i gratulacje udanej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zaliczonej sesji i naprawdę imponującego wyniku :)
    Kolczyki Twoje to arcydzieła , podziwiam Twój talent.

    OdpowiedzUsuń
  13. o prosze :) ale świetne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam spytać w jakiej cenie sa te 'siatkarskie' kolczyki i czy istnieje możliwość stworzenia ich z wizerunkiem Bartka Kurka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...