Obserwatorzy

środa, 1 lutego 2012

Wymiankowe pary i seriale

Witam serdecznie w nowym miesiącu. Nareszcie zakończyły się zapisy do mojej wymianki czarno białej.

Osób zgłosiło się bardzo dużo - bo aż 76, jak jeszcze nigdy dotąd, a jest to już czwarta wymianka, którą organizuję. Trzy osoby niestety zrezygnowały z przyczyn zdrowotnych i osobistych. W sumie par jest 37.
Oto one:

  1. Luna - Montagna 
  2. Princess i Princessa - Madmad 
  3. Ania 38 - Ela 17 
  4. Kasica53 - Miejsce Sympatycznych Klimatów 
  5. Plecionki Joanki - Majalena 
  6. Asia - Kasia:)
  7. Aniołowo - Cohenna 
  8. Esterson - Etoilee
  9. KasiaN - Ekopluszaki 
  10. Lusiaczka - AngeluS S
  11. Zancia - Kate 
  12. Modrak - Mam_i_ja 
  13. AgapeAtr - AgKe 
  14. Edith - nieszAnka 
  15. Małgonia - M(aniek) 
  16. NIkiTKA - Ivo 
  17. Marta (brak bloga) - BlueEyedGirl 
  18. Misz-masz Barbary - Joanna:)
  19.  ZUzanna - Różyczka 
  20. April - Ania Jura 
  21. Monique - Mgiełka Rosy 
  22. Kalisz Made - Pauliś 
  23. Sąsiadki - Olllq
  24. Z widokiem na decoupage - Turkisa 
  25. Wiola - Świat Amalii 
  26. Pasje Natalki - Maka0803 
  27. AnioleQ7 - Manufaktura Broszki 
  28. Exzonka - Emma (brak bloga) 
  29. Bożenka - Lucy z Mazur 
  30. Kachazet - Koralikikitty 
  31. Arteria Art - Paskudka 
  32. Ovillo - Ruda S. 
  33. Diana - Anko 
  34. Mika - Jdark 
  35. Nessa - Czarna Cytryna 
  36. Smoczyca - Emiliar
  37. Kgosia - Iza 

Przypominam o zasadach wymianki, które można przeczytać TUTAJ. Przypominam też o tym, że po zakonczeniu wymianki będzie miał miejsce mały plebiscyt na najładniejszy, waszym zdaniem, prezent.  Warto więc się postarać. Adresy Waszych par roześle jeszcze dziś (najprawdopodobniej popołudniu).
Życzę udanej Zabawy!!!

Kilka dni temu Pauliś zaprosiła mnie do zabawy W seriale.



Zasady zabawy są następujące: 
  1. Na blogu publikujemy logo zabawy 
  2. Należy napisać kto nas do tej zabawy zaprosił 
  3. Zaprosić do zabawy pięć kolejnych osób 
  4. Wymienić i opisać kilka swoich ulubionych seriali. 
Zgodnie z powyższymi zasadami zapraszam do zabawy: 
  1. Montagna
  2. Betinaa40
  3. Miejsce Sympatycznych Klimatów 
  4. Plecionki Joanki
  5. Świat Amalii 
A teraz sedno czyli moje ulubione seriale. Nie ma ich dużo:) 
Na początek moje dwa absolutne numery jeden czyli; 
DR HOUSE

Doktor Gregory House (Hugh Laurie) ma kiepskie podejście do pacjentów. Najchętniej nie miałby go wcale - nie lubi rozmawiać z pacjentami i unika tego za wszelką cenę. Jest leniwy, brutalnie szczery, niegrzeczny i uzależniony od środków przeciwbólowych. Dr House jest równocześnie znakomitym, światowej klasy diagnostą. Jego niekonwencjonalne podejście, bezbłędny instynkt i potrzeba rozwiązywania najbardziej skomplikowanych zagadek medycznych sprawia, że skierowane do niego zostają przypadki, z którymi inni lekarze nie mogą sobie poradzić. (Filmweb.pl)

ZABÓJCZE UMYSŁY

Elitarna jednostka agentów specjalnych pracuje nad sprawą niewyjaśnionego zniknięcia kolejnej kobiety w Seattle. O pomoc w rozwiązaniu zagadki grupa prosi Gideona. Hotch ma go jednak obserwować i ocenić, czy Gideon jest w pełni gotowy do powrotu do pracy. Agent został bowiem na 6 miesięcy zwolniony ze swoich obowiązków, z powodu ostatniej, nieudanej akcji, która zakończyła się nieszczęściem...(Filmweb.pl)

To tyle. 
Jeszcze raz życzę udanej wymianki. 
Pozdrawiam wszystkich :-)

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za fajną parę wymiankową ;) i za zaproszenie do zabawy o serialach ;) matko tyle jest tych ulubionych ;) muszę pomyśleć, o których warto coś napisać ;)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję a parę - mam nadzieję że się spodoba moja niespodzianka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do zabawy o serialach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuje za moją pare. Zabieram sie do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh.. zapomniałam powiedzieć że ja mam adres do Joanki, więc nie musisz do mnie wysyłać :) (już masz mniej roboty ;)- a wiem jak to jest z tymi adresami.. )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej ale mam super parę! Tylko stres zrobić coś dla tak zdolnej osoby;)To moja pierwsza wymianka - co za emocje!!! :)Dziękuję Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu wielkie dzięki za moją parę :)
    Paczuszka już prawie gotowa.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Aniu za parę:) też już prawie mam paczuszkę na ukończeniu:) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. ja moją paczkę już skończyłam, ale niestety aparat mi siadł;/ do Esterson też mam adres, bo wygrała moje ostatnie Candy :) super, że ją wylosowałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zaproszenie do zabawy w seriale :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za wylosowanie pary .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...