Obserwatorzy

środa, 29 lutego 2012

Kocie kolczyki, nowe logo i spóźniona relacja z wymianki

Witam po nieobecności.
Troszkę mnie z Wami nie było i z tego co zauważyłam mam spore zaległości w komentowaniu Waszych wspaniałych dzieł. Dlatego więc bez zbędnych formalności wstępnych przechodzę od razu do rzeczy.
Na początek kolczyki kocie (zdjęcie trochę nieudane, ale praktycznie następnego dnia po zrobieniu kotki powędrowały do nowej właścicielki, więc musiałam je obfocić w takich warunkach, jakie aktualnie panowały, tzn. półmrok i sztuczne światło).

A tutaj drugie koty.


jak można zauważyć, wspaniała AngeluS zgodziła się zmodyfikować trochę moje logo i teraz nie jest już takie szare. Początkowo w ogóle nie brałam pod uwagę żadnych innych kolorów jak tylko czarny i biały, ale potem zobaczyłam Wasze loga  i stwierdziłam, że bardziej kolorowe byłoby dużo ciekawsze i ładniejsze. Chciałam sama zmienić kolory, ale niestety zabrakło mi kompetencji :-(
Teraz wygląda tak:
jeszcze raz chciałabym podziękować AngeluS za pomoc.

W tym tygodniu miał miejsce finał Wymianki z Fantazją u  Luny. Moja wymiankową parą była Ela-17. Oto co dostałam:

A taki zestawik poleciał ode mnie.


Bardzo dziękuję Lunie za organizację wymianki i Eli za prezenty! Dzięki serdecznie!


A teraz cudeńka, które otrzymałam od Joanki. jeszcze przed Bożym Narodzeniem umówiłyśmy się na prywatną wymiankę. Zakochałam się w jej koralikowych misiakach. Niestety paczka zaginęła w akcji. Joanka zrobiła mi drugiego misia, który tym razem przeżył podróż. I teraz się chwalę. 


Oprócz wspaniałego misia dotałam jeszcze pierścionek koralikowy. 


TU można zobaczyć, co pofrunęło ode mnie w zamian za te cudowności. 
Bardzo serdecznie dziękuję za wymiankę. Jest boska!!!!!

Chciałabym też serdecznie podziękować za udział w głosowaniu na najładniejszy prezent z okazji Wymianki Czarno-białej. Nie spdziewałam się takiego zainteresowania i tak dużej ilości oddanych głosów. Faworytki sie powoli wyłaniają. Nic więcej jednak do końca tygodnia nie powiem.
pozdrawiam wszystkich serdecznie.

16 komentarzy:

  1. Świetne kolczyki i gratuluję udanej wymianki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwsze kocurki są obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, mam nadzieję, że się nie zniechęciłaś i kiedyś znów dojdzie do naszej wymianki :) Dziękuję za pokrowczyk - super się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociaki śliczne, zwłaszcza te pierwsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe wymiankowe prezenty

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Śliczne kocie kolczyki :))
      Super prezenty dostałaś.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Kocie kolczyki są świetne i jedne i dtugie , a koralikowy miś wymiata . Bardzo udana i sympatyczna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kolczyki, a wymianki swietne

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te kolczyki! Podziwiam Twój talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne! Buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, z Twojego worka (czytaj spod Twych zdolnych lapek) to odtatnio kolczyki w duuuuzych ilosciach wychodza pieknie, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To tak, logo Ci strasznie zazdroszczę, bo jest śliczne ;-) Hm, może to jakiś pomysł na zabawę na blogu. Pomyślimy. :)
    Przepiękne prace pokazałaś. Najbardziej urzekły mnie kolczyki z kwiatkami.
    Pozdrawiam,
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koty zawsze i wszędzie mi się podobają ;o) Fajne prezenciki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. skoro już w komentarzach wszystko zostało napisane to zostawiam uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...