Obserwatorzy

środa, 21 marca 2012

Dziś będzie misiowo!!!!

Witam serdecznie w pierwszy dzień wiosny!
Dziś zaplanowałam post pełen misiów. Na początek szydełkowy:


Ujęcie z boku


I jeszcze zbliżenie na pyszczek


Taki sympatyczny mi wyszedł.
Oprócz tego poczyniłam dwie pary kolczyków- róznież z misiowym motywem.
Pierwsze są duże, do 5-centymetrowe...


A drugie malutkie - 3-centymetrowe


Część tych rzeczy pofrunęło do Kasi  z okazji Wymianki Misiowej organizowanej przez Magi.
Całość prezentu wyglądał tak:


Natomiast ja dostałam prezent od Karoliny.


Bardzo serdecznie dziękuję Magi za zorganizowanie wymianki. Była niezwykle udana.

Dostałam też wspaniały prezent od Kasi z okazji wygranego Candy. Jednak nie zdążyłam do jeszcze obfotografować. Pochwalę się przy najbliższej okazji.

To w sumie tyle.
Pozdrawiam Was serdecznie.

20 komentarzy:

  1. Miś szydełkowy bardzo jest sympatyczny!
    Podobają mi sie też bardzo te wieksze kolczyki.
    Fajny motyw. A można zapytać skąd go wzięłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje misie są słodkie :)))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie misie a te pierwsze kolczyki super sama bym takie chciała pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie misie do zakochania. Szydełkowy niedzwiadek jest bardzo sympatyczny i taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misio dzentelmen :D swietnie sie prezentuje z kwiatuszkami :D kolczyki też cudne! motyw dużych jest powalający :D
    PS. jak idą spękania??

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe prezenty a misio niezwykle urokliwy z tymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. misie pod każdą postacią są doskonałe :) dziękuję za udział w moim candy. pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo milutki ten misio :) Fajne prezenty wymiankowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszedł CI taki miś-tuliś ;):) Słodziak ;D

      Usuń
  9. Ten misiaczek ma tak wesołą mordkę, że od razu wywołał uśmiech na mojej twarzy :D

    ZAPRASZAM na post o moim pierwszym starciu z maszyną do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna wymianka:) Bardzo sympatyczny misio Ci wyszedl:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki misiaczek, wygląda bardzo sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie misiowo u Ciebie Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Szydełkowiec" jest uroczy, a kolczyki misiowe śliczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja kocham misie:D przytuliłabym wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cacka śliczniutki , pozdrawiam Ulencja

    OdpowiedzUsuń
  16. Misiaki przesłodziaki:))) Wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosenny misio z kwiatkami cudny. Uwielbiam szydełkowe misie. Kolczyki tez super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...