Obserwatorzy

piątek, 9 marca 2012

Podmuch wiosny

Mimo tego, iż na dworze jest jeszcze dość chłodno (szczególnie rano, jak wychodzę na uczelnię), to u mnie będzie już wiosennie. Wrzucam Wam dziś kolczyki decu o tematyce kwiatowej.
Na początek maki.


Powiem nieskromnie, że jestem bardzo dumna z tych kolczyków. Bardzo podoba mi się ten motyw.
A teraz stokrotki.


Takie delikatne, wiosenne stokroteczki.
W dalszej kolejności chciałam pokazać feniksy, które przygotowałam dla Kamili. Doleciały one do niej całe i zdrowe, więc je zaprezentuję. Kolczyki mają 4cm średnicy.
Bardzo podoba mi się ten motyw.


W zamian za kolczyki Kamila przysłała mi przydasie:


Bardzo serdecznie dziękuję Kamili za udana wymiankę.
Przypominam, że jeżeli ktoś chciałby posiadać kolczyki z jakimś unikalnym motywem, wystarczy skrobnąć do mnie maila i ja z przyjemnością takie kolczyki przygotuję.

Na koniec chciałabym przychylić się do apelu Kasi i poprosić Was o wyłączenie weryfikacji obrazkowej przy komentarzach. Do niedawna było to jeszcze do zniesienia, gdyż słowo, które trzeba było wpisać było po pierwsze jedno, a po drugie wyraźne! Teraz nie dość, że słowa są dwa, to jeszcze często są tak napisane, że nie sposób ich odczytać!
Dlatego naprawdę zachęcam, do wyłączenia tego dziadostwa. Zapewniam, że nic sie Waszym blogom nie stanie. Osobiście mam tą opcję wyłączoną od prawie dwóch lat i żadnych problemów z tym związanych nie miałam.

Pozdrowionka wszystkim ślę.

18 komentarzy:

  1. Kwiaty piękne ale feniksy wymiatają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne kolczyki, mi najbardziej się podobają stokrotki :)))
      Fajnie, że masz wiosnę u mnie pada dziś delikatny.
      Super wymianka. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Śliczne kolczyki!
    Dziękuję za pomoc w apelu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie delikatne te maczki;) Feniksy super! Skąd Ty bierzesz te motywy?;)
    Podpisuję się pod apelem o wyłączenie weryfikowania, choć ja akurat co jakiś czas dostaję spamowe komentarze, ale to i tak jest do zaakceptowania w porównaniu z masakrą weryfikacji;)

    OdpowiedzUsuń
  4. te czerwone maki są najfajniejsze!-według mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maki przecudne...ech czekam lata! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kolczyki, co do weryfikacji popieram, już dawno ją u siebie wyłączyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te z makami, w ogóle uwielbiam ten motyw. Zapraszam na cukieraski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolczyki, ale maki mnie powaliły, cudne są :) a co do weryfikacji, też jestem za jej wyłączeniem... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne!!! Najbardziej feniksy! potem makia stokrotki na trzecim miejscu na podium:)
    Aniu chyba powinnaś zmienić podtytuł bloga, bo ostatnio mało szydełka pokazujesz;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. WoW!!! Te kolczyki z feniksami są odlotowe!!! Szkoda tylko, że nie pasują mi okrągłe kształty do twarzy :/

    A takie przydasie to czasami prawdziwe skarby :)

    ZAPRASZAM NA MOJĄ HANDMANDową biżuterię oraz najnowsze zakupy kosmetyczne i biżuteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze kolczyki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maki - to istne cudo! Duma zatem uzasadniona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze są niesamowite:) mam nadzieję, że przywołasz wiosnę swoimi kolczykami:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne:)Aniu cudownie tworzysz:))
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa. Serdecznie i ciepło Cię pozdrawiam z nutką nadchodzącej wiosny.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna zakwitła w mej duszy na widok Twoich maków ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Obiema rękami podpisuję się pod apelem odnoście weryfikacji obrazkowej .
    Kolczyki śliczne , zwłaszcza te makowe .... Chociaż nie Nie potrafię powiedzieć które. Ale kiedy patrzę na te kwieciste motywy wiosną zaczyna w okół mnie pachnieć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...