Obserwatorzy

sobota, 17 marca 2012

Dziś będzie szydełkowo i zielono

Chciałabym pokazać Wam dziś kilka szydełkowych rzeczy, które ostatnio udało mi się wydziergać.
Na początek wiosenna, kwiatowa broszka.


Całkiem sympatycznie wyszła mi również od tyłu.


Ma dość dużą średnicę.

W dalszej kolejności kolejne szydełkowo-decoupage'owe kolczyki. Tym razem zielone z żółtą zawieszką.


na koniec breloczek  pt. zezowata ośmiornica.
Nieskromnie powiem, że ośmiornice lubię chyba robić najbardziej i zawsze jestem  z nich zadowolona.


A tutaj widok z boku.

Ośmiorniczka i kolczyki pofrunęły do Bożenki w ramach Zielonej Wymianki, której organizatorką była Majalena.
Moją wymiankowa parą była Bożenka. Oto co od niej dostałam:


Natomiast zestaw ode mnie prezentował się tak:


Chciałabym bardzo serdecznie podziękować Majalenie za zorganizowanie wymianki i Bożence za wspaniały prezent.

To by chyba było na tyle :)
Pozdrawiam serdecznie.

16 komentarzy:

  1. ooo jakie ciekawe połączenie szydełka i decoupagu na kolczykach, super! Gratuluję udanej wymianki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty sobie zrobiłyście:) Ośmiorniczka (zar....)bardzo fajna wesoło się robi jak na nią patrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ośmiorniczka przesympatyczna! :)Fajna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram poprzedniczki, ośmiornica na prawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace,pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wymianka. Twoje ośmiorniczki są zajefajne! ;o) Pozdrawiam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu ale wiosennie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW! Jakie to wszystko piękne! Podziwiam Twój talent :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianka bombowa Aniu, piękne Twoje kolczyczki decou, a ośmiorniczka przesłodka. Wiosną zapchniało bardzo;) pozdrawiam ciepło, Żania

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne prace ale zezowata ośmiornica to po prostu cudo. Jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw:) Ośmiorniczka słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna broszka, kolczyki i brelok-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...