Obserwatorzy

niedziela, 4 marca 2012

Kolczyki szydełkowo decoupage'owe

Dziś chciałabym pokazać Wam coś zupełnie nowego, a mianowicie kolczyki składające się z koralika szydełkowego i decoupage'owej zawieszki. Skąd wziął się pomysł na takie kolczyki?
Otóż regularnie zamawiam drewienka  w Drewutni-deco. Zamawiając zestaw drewienek zawsze dostawałam gratis. Był to przeważnie komplet malutkich drewienek kolczykowych w kształcie koła albo prostokąta. Gdy zebrałam już dość pokaźny zestaw tychże drewienek, zaczęłam się zastanawiać, co mogłabym z nimi zrobić?? I tak powstały kolczyki szydełkowo decoupage'owe.

Pierwsze turkusowe z motylkami


Teraz fioletowe z różyczkami


Kolorowe z literkami chińskimi


I na koniec jasnofioletowe z bratkami


jak Wam się podobają?
Jeśli ktoś chciałby takie posiadać, to wszystkie można kupić za małą kaskę.

Przypominam, że dziś jest ostatni dzień oddawania głosów na najładniejszy prezent zrobiony z okazji Wymianki Czarno-białej. Prezenty można obejrzeć TU. jeżeli ktoś z Was chciałby jeszcze oddać swój głos, proszę o maile na adres: kolczykarniauani@gmail.com. Głosować może każdy, bez względu na to czy brał udział w wymiance, czy nie.
Jutro wieczorem ogłoszę wyniki.

Pozdrawiam Was serdecznie :-)

15 komentarzy:

  1. No proszę!! Super pomysł!!Wszystkie bardzo ładne! Najładniejsze z motylkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, rzeczywiście wiosenne;) A te konie z poprzedniego posta imponujące!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu fantastyczne połączenie,a te z chińskimi literkami bosssskie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne połączenie dwóch technik. Mój typ to oczywiście turkusiki ;o) Pozdrawiam! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie wiem które sa najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak to połączenie jest genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podobają mi się te jasnofioletowe z bratkami :) Fajne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej wszystkie piękne! Świetny pomysł na połączenie 2 technik. Bravo! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł. Te z chińskimi literkami najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te chinskie znaczki :D swietne kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...