Obserwatorzy

środa, 20 października 2010

Dziś chwalę się po raz kolejny

Otrzymałam paczuszkę w ramach Barwnej Wymianki organizowanej przez Mikko.


Każdy biorąc udział w zabawie musiał przygotować trzy rzeczy w trzech kolorach: żółtym, czerwonym i niebieskim. Poniżej pokazuję rzeczy, które przygotowałam dla Reniutka


Natomiast do mnie przyleciały prawdziwe cudowności wykonane przez Margarete:
  • pojemniczek na długopisy 
  • czerwoniutkie kolczyki 
  • oraz superowy żółty filcowy piórnik

Strasznie jestem zadowolona! Dziękuję serdecznie zarówno autorce paczuszki, jak i Mikko, która zorganizowała zabawę. 

Aby nie zakończyć posta tylko na wymiance, prezentuję kuleczkowe kolczyki, które niedawno zrobiłam. 
Pierwsze są granatowe: 


Drugie są różnistokolorowe - od zieleni po niebieskości.


Proszę komentować. 
Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję. 

Na koniec ogłoszenie parafialne: 
Dziś jest 20. października. większość uczestników mojego Wymianko-Candy przesłało mi już zdjęcia swoich upominków. Kilka osób jednak jeszcze tego nie zrobiło. Bardzo serdecznie proszę o przesłanie mi zdjęć, gdyż, jak już wspomniałam kiedyś, chciałabym opublikować wymiankową galerię. 
Pozdrawiam gorąco.  

3 komentarze:

  1. Świetnymi przedmiotami się wymieniłyście :)
    Misiek przystojniak jakich mało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza wymianka:)
    Dziękuję ślicznie za odwiedzinki na blogu i życzę pięknych chwil! Ciepło pozdrawiam i ślę buziaki!
    Peninia

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności dostałaś,ale i równie piękne rzeczy podarowałaś komuś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...