Obserwatorzy

wtorek, 26 października 2010

Nastrój fiolotowo-turkusowy

Dziś mam turkusowo-fioletowy nastrój. Jestem podekscytowana i w sumie nie wiem czym, za oknem świeci słoneczko i mimo tego, iż jest bardzo zimno, to przepełnia mnie optymizm. 
Dlatego wrzucam dziś dla Was kolczyki w takich właśnie optymistycznych kolorach. Wracam też do korzeni, ponieważ od szydełkowej biżuterii zaczęła się cała moja przygoda z blogowaniem. 



 A teraz jedna para kolczyków nieszydełkowych, również w kolorze turkusowo-fioletowym. 

5 komentarzy:

  1. ale śliczne kolorki.oba to moje ulubione :)kolczyki bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana moje ulubione kolorki zaprezentowałaś !!!
    Same cudeńka !!!
    A TE nieszydełkowe poprostu rewelacja !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wszystkie kolczyki i takie bardzo energetyczne :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...