Obserwatorzy

niedziela, 31 października 2010

Chwalę się znów...

Dziś postanowiłam pochwalić się Wam wymiankowymi prezentami od Pappu.
Oto co od niej dostałam:
Ja natomiast wysłałam zielony komplecik składający się z piórniczka, komórkowca i dodatkowo kolczyków - kuleczek. Zdjęcie zmuszona byłam zapożyczyć  z bloga Pappu, gdyż, wstyd się przyznać, ale przedmioty wykonałam, włożyłam do koperty i wysłałam, kompletnie zapominając o ich sfotografowaniu.


Dostałam jeszcze paczuszkę od KonKaty. Była w niej nagroda za wzięcie udziału w zabawie "Podaj Dalej:, którą niedawno organizowała na swoim blogu.


 A teraz zbliżenie na boskie frywolitki:
 
 
 Już kiedyś pisałam, że strasznie chciałabym posiąść sztukę frywolitkowania. Biżuteria w tej technice jest boska. W paczuszce było jeszcze trochę słodkości, ale nie doczekały one niestety sesji fotograficznej :)

Aby tak nie było tylko wymiankowo, prezentuję Wam dziś trochę fioletowości:




 Nieczęsto niszę biżuterię swojego autorstwa, ale te ostatnie tak mi przypadły do gustu, że zrobiłam jedną taką parę tylko dla siebie.
Pozdrawiam Was serdecznie!
Dziękuję wszystkim za odwiedziny!

6 komentarzy:

  1. wymianki ,świetna sprawa, super dziela zrobilaś i super prezenty otrzymalaś
    a czy o jeszcze innych zdjęciach nie zapomnialaś?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje ze brochy sie podobaja :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty wymiankowe są świetne :)

    I widzę, że u Ciebie królują fiolety :)
    Uwielbiam ten kolor jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ostatnie kolczyki są nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy u mnie; ja jeszcze niestety nie skończyłam prezentu dla Ciebie, ale jutro myślę, że to się uda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...