Obserwatorzy

niedziela, 10 października 2010

Dziś znów szydełkowo

Dziś mamy 10.10.10. - bardzo wyjątkowa data. Dziś jest termin rozliczenia mojego Wymianko-Candy. Ponieważ nie wszystkim udało się wysłać paczuszki, zapewne też nie wszyscy je już otrzymali, to daję Wam jeszcze dziesięć dni. Bardzo proszę, aby do 20.10.10. dotarły do mnie od wszystkich Was fotki otrzymanych prezentów.

A teraz prezentacja moich szydełek. Szydełkowe kuleczki są Wam wszystkim doskonale znane. Dziś jednak pokazuję je Wam wzbogacone o pewne dodatki, które sprawiają, iż zwykłe kulki stają się zupełnie wyjątkowe i oryginalne.
Pierwsze są turkusiki z motylkami: 


Teraz brązowiutkie czekoladki z koralikami marmurowymi  


Kolejne kuleczki w kolorze jasno-fioletowym maja śmieszne sprężynkowe nakładki 


Ostatnie ciemnofioletowe maja przywieszki serduszkowe. 

9 komentarzy:

  1. A jak dla mnie, to wszystkie są cudne ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowe najfajniejsze, chociaż różowe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie turkusiki z motylkami najbardziej przypadły do gustu, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie śliczne! a zwłaszcza te różowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie świetne, a szczególnie te w sprężynkowych czapeczkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu...te wykończone motylkami są chyba przodujące :)
    bardzo dziękuję,że tak mnie wyróżniłaś.to dla mnie zaszczyt.dziękuję Ci.no i jak się nie uśmiechać.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jakie piękne!
    Dziękuję za odwiedzinki jest mi bardzo miło na serduchu*
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności tworzysz!!!
    Pozdrawiam
    P.S. W związku z jarzębinową wymianką o adresik poproszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...