Obserwatorzy

czwartek, 28 października 2010

Fimo cz.I

Dziś wrzucam dla Was kolorowe kolczyki z  koralików fimo. Uwielbiam je - są taki miłe w dotyku.

Na początek czarne w białe kwiaty. Cały ich urok polega na tym, że są malutkie - zają zaledwie 10 mm średnicy i dlatego bardzo ładnie wyglądają na uszach: 


Dalej brązowe czekoladki: 


A teraz prawdziwy hit! Kolczyki w kolorach pszczółek - żółto-czarne.


A na koniec kwieciste:

W zanadrzu mam jeszcze trochę fimiaków, ale to już pozostawię do następnego posta.
Pozdrawiam Was kochani i dzięki, że jesteście :-*

3 komentarze:

  1. bardzo lubię te koraliki,więc kolczyki mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jakie fajne,bardzo mi się podobają! Cudo!Ślicznie dziękuję za odwiedziny na blogu,miło na serduchu!
    Życzę miłego i pogodnego weekendu.Przesyłam moc pozdrowień

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...