Obserwatorzy

piątek, 15 października 2010

Wymianki, wymianki.....

Dużo się ostatnio wymieniałam. Dużo! Wszyscy wiecie, że bardzo lubię to robić. Teraz po kolei będę się chwalić.  Pierwsza paczuszka dotarła do mnie przedwczoraj. Zawierała filcowe cudowności od Sylwika . Zakochałam się w jej filcowych broszkach i kolczykach i dlatego zaproponowałam jej małą wymiankę. Oto co znalazłam w paczuszce:
  • cudną filcową różę 
  • kolczyki filcowe (prosiłam o te białe i szare, a czerwone dostałam dodatkowo w ramach niespodzianki) 
  •  na koniec dostałam herbatki i przydasie 
 

Jestem zachwycona. 
Jest mi też głupio, bo mój podarunek nie był tak bogaty. 


Wczoraj natomiast listonosz zostawił mi aż trzy paczuszki. 
W pierwszej była nagroda od Decou-Galeryjki, u której wygrałam Candy. Zachwycająca Anielina! 



Jestem strasznie zadowolona, szczęśliwa i zachwycona. 

 W kolejnej paczuszce dotarła do mnie paczuszka od Nooimy. Wymieniałyśmy się w ramach akcji Jesienna Wymianka 2010


Oto zawartość paczuszki:  


Ja w ramach tej zabawy wysłałam kilka jesiennych drobiażdżków: 

W trzeciej paczuszce Dostałam boskie rękawiczki - mitenki. Kupiłam je od Selennei. 



Czyż nie są śliczne?? 

W najbliższym czasie zapisałam się na kolejne wymianki, więc chwalenia się będzie co nie miara. 
Pozdrawiam Was serdecznie. 

W jednym postów Decou-Galeryjka  przyznawała nagrodę osobom komentującym. 
Dziś ja również przekazuje tę nagrodę wszystkim osobom, które skomentują. dzisiejszy post.  
Serdecznie zapraszam!!!! 


4 komentarze:

  1. Był bogaty, bo dużo pracy w te maki włożyłaś! Ja też jestem bardzo zadowolona i cieszę się że moja paczuszka także się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj slicznosci same dostalas i oczywiscie wyslalas :* w nastepnym poscie oglosze wymiki candy bo na smierc zapomnialam ... :*
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oh jak milo z twojej strony :* buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty otrzymałaś!!! dziekuje ślicznie za nagrode!!!! Alez mnie u ciebie nie było, zaległosci mam okrutne!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...