Obserwatorzy

wtorek, 24 maja 2011

Kolejna porcja kolczyków i prezenty

Na początek chwalę się nagrodami otrzymanymi od Pappu z okazji wygranego Candy. Do stałam od niej przepiękną broszkę i kolczyki.
Dziękuję bardzo serdecznie!!! 


 W dalszej kolejności chwalę się wspaniałą wymianką z Eweliną . W zamian za szydełkowy komplecik dostałam wspaniałą bransoletkę i kolczyki. 
Oto moje prezenty:


W zamian za te cudowności wysłałam Ewelinie taki komplecik: 


Dziękuje bardzo serdecznie na udaną wymiankę. Jestem zachwycona!  

 Na koniec troszkę kolczyków, które ostatnio zrobiłam: 



Pozdrawiam wszystkich serdecznie. 
Dziękuję za odwiedziny i miłe słówka.  

6 komentarzy:

  1. śliczności...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie ze brocha i kolczyki ci sie podobaja :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane wymianki i piekne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dziękuję za wymiankę:). Mam nadzieję, że bransoletka i kolczyki będą dobrze się nosiły;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Udana wymianka, super prezenty. I śliczne kolczyki zrobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko sliczniuchne!!! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...