Obserwatorzy

niedziela, 22 maja 2011

Jarmark z okazji Dni Koszalina 2011

Od wczoraj trwa w moim mieście impreza - Dni Koszalin 2011. Jest wspaniała zabawa, piękna pogoda i mnóstwo imprez. Podczas Dni Koszalina trwa też jarmark rękodzieła. Pohandlowałam wczoraj i dziś i jestem niezwykle zadowolona. Miałam zaszczyt dzielić stanowisko z dobrze Wam znaną Anią, a nasze wyroby cieszyły się niemałym zainteresowaniem.
Oto mała relacja fotograficzna z imprezy.








Poczyniłam też trochę zakupów i wymianek.
Kupiłam pokrowczyk na telefon (jakbym ich miała mało). Autorką pokrowczyka jest Goha (TU możecie obejrzeć jej wspaniałe dzieła).


Dokonałam też młej wymianki z Ulą. W zamian za turkusowe kulki dostałam wspaniałą ośmiorniczkę. Ula śmiała się, że przecież sama mogę taka wydziergać, ale nie umiem robić takich słodziutkich oczek i tak pofalowanych macek. 


I w ten sposób spędziłam weekend. Był bardzo pracowity. Mimo upału i tego, że spiekłam się koszmarnie, to uwielbiam jarmarki.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Jarmarki i kiermasze są wspaniałe, też je uwielbiam;)
    Gratulacje z udanego handelku:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Az zaluje ze Koszalin jest tak daleko.Pozrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanego jarmarku i dobrej zabawy. ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "pokrowczyk" i wszystko jasne

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pogoda i kolorowy świat.. i te owocne wymianki..po prostu bajka :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stoisko z duuużżżąąą ilością cudnej biżuterii !!!
    Wspaniałe wymiankowe gadżety !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym mogła, to bym Wam obrabowała całe to stoisko ;) maki noszą się cudownie!
    Jak potworzę jakąś nową biżuterię, to podeślę zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stoisko prezentowało się cudnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne miałyście stoisko:) Tylko pozazdrościć tak fajnie spędzonego czasu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...