Obserwatorzy

piątek, 13 maja 2011

Kolejna porcja szklaczków

Jadę jutro do Gdańska na uczelnię i powiem szczerze, że nie jestem najszczęśliwsza z tego powodu.
Mam do Was pytanie, czy u Was też szwankuje Blogger?? 
U mnie niestety tak. Nie mogłam dodawać postów ani komentarzy, w obserwowanych mam posty, których w ogóle nie ma, a poza tym zniknęły mi komentarze spod ostatniego posta. MASAKRA!!!
 Teraz pochwalę się kolejną porcja kolczyków różnistych: 






   Obiecałam sobie, że w przyszłym tygodniu nie dotknę szydła, bo magisterka wzywa. Ale osobiście w to nie wierzę. Nie mam az tak silnej woli. Nigdy nie mogę sobie odmówić szydła i słodyczy.
Pozdrawiam wszystkich gorąco.
Życzę miłego weekendu! 

7 komentarzy:

  1. Chwalilam poprzednie-chwale i te bo piekne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu!
    Przez wczorajszą awarię zniknęło moje candy, musiałam je umieścić jeszcze raz:(. Zapraszam Cię ponownie do konkursu i bardzo przepraszam za utrudnienia!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie kolczyki :)
    A mi posta zjadło :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutkie kolczyki :D A bloger był nieczynny i ... poznikały posty i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolczyki, te z masą perłową muszą pięknie wyglądać na uszach:). Zapraszam na candy u mnie http://pendeloque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kolczyki bardzo ładne, szczególnie te pierwsze mi się podobają! U mnie blogger nie szwankuje, ale już jakiś czas nie wchodziłam, więc może mnie to ominęło

    OdpowiedzUsuń
  7. kolczyki fantastyczne! A co do szydła i magisterki...mnie się najlepiej machało drutami właśnie wtedy jaki miałam tworzyć to wiekopomne dzieło... powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...