Obserwatorzy

piątek, 6 maja 2011

Wiosennie i kwieciście

Naszydłowałam kwiatuszków! Mnóstwo i różnokolorowo.
oto one - chwalę się.






Mam teraz do Was dwie sprawy. 
Po pierwsze, czy nie wiecie co stało się z As Mimosą? Podziwiałam zawsze jej wspaniałe szydełkowe dzieła i raptem jej blog znikł. Szkoda. 

Po drugie chciałam Was prosić o pomoc w sprawie prywatnej.  Kończę w tym roku studia (mam nadzieje ;-) )
Mój promotor i profesor prowadzący seminarium magisterskie byli dla mnie niezwykle życzliwi. Nie będę się wdawać w szczegóły w każdym razie gdyby nie oni już bym nie studiowała, uświadomili mi, że nie należy rzucać nauki, gdy nie układa mi się z niektórymi świeżo upieczonymi doktorami na uczelni, którzy myślą, że jak mają dr przed nazwiskiem, to mogą traktować ludzi jak śmieci. W każdym razie zawdzięczam tym ludziom moje wykształcenie i chciałabym się im odwdzięczyć. Jeżeli macie jakieś fajne pomysły na prezent, to podzielcie się nimi ze mną. Pytam Was o to dlatego, że nie chcę im kupować kolejnego, milionowego już pióra albo innego tym podobnego duperela. Chciałabym, aby było to coś szczególnego, aby na długo pamiętali, że to ode mnie w podziękowaniu. 
Jeżeli skorzystam z któregoś z Waszych pomysłów, z pewnością się odwdzięczę. 

10 komentarzy:

  1. cudenka :* hmmm ostatnio w modzie jest decoupage moze wiec cos z tej dziedzinki rekodzielniczej? np organizer na biurko, lub plyty?
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale kwiatków na wiosnę zakwitło!

    co do prezentów - ja bym podpytała o zainteresowania i w tym temacie szukała prezentów

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, ja jestem już po.. więc troszkę wiem ;) Po pierwsze wprost zapytałyśmy się z dziewczynami naszego psora co by chciał dostać, bo miałyśmy z nim dobry kontakt, na co On odpowiedział: piłeczkę do tenisa.. i nic nie chciał! Pomyślałyśmy, że trzeba się dowiedzieć co lubi, co mogłybyśmy mu kupić.. i podpytałyśmy jego współpracowników z katedry i podpowiedzieli nam, że lubi wina hiszpańskie.. więc poszłyśmy w ten deseń :) Kupiłyśmy oryginalne wino, 2 grawerowane kieliszki do wina oraz oczywiście PIŁECZKĘ do tenisa na której się podpisałyśmy :) Oto moja historia :) aaaaaa i oprócz tego zrobiłam kartkę z podziękowaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatki cudne, zwłaszcza czerwony!
    A prezent - jeżeli jest to facet z jajem, to zrób mu tildę przzedstawiającą jego, na przyklad z piórem czy książką w ręku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu piękne, pięknie kolorowe :)

    Co do profesorów - w tym roku ja też kończę, ale niestety nie mogę powiedzieć, żeby któryś z nich był szczególnie pomocny.
    Pod koniec licencjatu razem z koleżankami organizowałyśmy imprezę 'dziękczynną' i nie byli warci tego zachodu. W związku z tym na ten czas pomysłów brak :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli są z tych co mają dystans do siebie to na A3 namalowałabym / dałabym komuś do namalowania ich karykatury (byle to były DOBRE KARYKATURY, takie uwidaczniające ich cechy) i wsadziła w antyramę. Wiem, że profesorki to lubią wiklinowe kosze z jakimś likierem, kawą i takimi tam rzeczami, ale z profesorami chyba nie przejdzie:D

    a co do kwiatuszków, to piękne są, ale już to mówiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ajne wiosenne kolczyki!!!pozdrwionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kwiatuszki kolczyki. Nie mam pojecia co jest z as_mimoza ? Znikla jakis czas temu. Wygrala u mnie candy i znikla chyba skasowala bloga. Nie mam pojecia czemu? Pisalam do niej na e-maila ale bez odpowiedzi ... U ciebie nie moge polskich znakow pisac odblokowuje klawiature i sie znowu blokuje no nie wiem Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu kwiatuszki piękne, takie wiosenne. Co do prezentu, to jezeli to kobiety to możesz zrobić dla nich po komplecie biżuterii, ocieplaczu na komurczak. Może mają dzieci, to coś dla nich (jeżeli maluchy, np. ulubiona Pepa, Kitty etc). Jeżeli Panowie to moze jednak pójść w kierunku atrakcyjnej butelki - nalewka własnej produkcji w jakieś czadowej butelce...

    Pozdrawiam ciepło. Życie nie jest takie proste...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty prawdziwie wiosenne:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...