Obserwatorzy

środa, 4 maja 2011

Poświątecznie i pomajówkowo

Dziś pochwalę się tym, co uszydłowałam w trakcie majówki.
Na początek kurczaczek. Zaczęłam go robić przed świętami, ale ostatecznie skończyłam do wczoraj. Taki kurczak poświąteczny.


A teraz zbliżenie na dzióbek:


W dalszej kolejności uszydłowałam hipopotama. Będzie to breloczek do kluczy albo placaka albo czegokolwiek. Taki niebieski.



I to wszystkie moje świąteczne poczynania.
U nas też dziś padał śnieg i jest zimno. Lipa.
Nienawidzę zimy!
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

13 komentarzy:

  1. Fajne maluchy! Pracowitą miałaś majówkę! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziaki !!!
    Zapraszam na Candy do siebie ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie i na candy!
    http://magart-magdaczechoska.blogspot.com/2011/03/pierwsze-nietuzinkowe-candy-u-magart.html
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna kaczusia i slodki hipcio. Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak, choć mam nadzieję że takiej opcji nie będę musiała prać pod uwagę, w razie czego zgłoszę się do Ciebie jak będę mieć poprawkę ;)
    Wiesz jakoś od zawsze matma była dla nie ciemną mocą strony, nie wszystkie jej zagadnienia, ale jednak. Choć patrząc na profil szkoły - technikum budowlane - to raczej nie powinnam mieć przecież kłopotów, no ale moja dusza jest bardziej artystyczna.
    Póki co jestem nadziei że będzie ok, coś tam wbrew pozorom umiem :)
    I dziękuje Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajowskie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie kaczucha wyszła

    OdpowiedzUsuń
  8. Są śliczne, urocze :) Twoje kolczyki również robią wrażenie, i to bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hipopotam :). Czy byłaby możliwość zakupu takich breloczków hipopotamów u Pani? Bardzo by mi zależało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...