Obserwatorzy

niedziela, 8 maja 2011

Dziś w czerwonościach

Dziś szydełkowa biżuteria w różnych odcieniach czerwieni.
Na początek szydełkowe maki znane Wam doskonale z zeszłego roku.


A teraz kwiatuszki w cieplutkich kolorach czerwono-żółtych barwach


A teraz szydełkowy komplecik w różnych odcieniach czerwieni (nie wiem czy udało mi się uchwycić to na tych zdjęciach). Na początek koraliki...


...bransoletka

oraz kolczyki składające się z  trzech kulek w różnych odcieniach czerwieni.


Bardzo serdecznie dziękuję za Wasze pomysły dotyczące prezentów dla moich profesorów. Z Waszą pomocą na pewno kupię coś super.
Dziękuję Wam jesteście kochane!
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.

9 komentarzy:

  1. Aniu- piekna bizuteria, ale jeszcze odnosnie poprzedniego posta to Ewcia z "zakatka dzieciatek" robi bardzo fajne bukieciki np ze slodyczy, skarpetek i alkocholu(male buteleczki), jesli profesorowie to faceci z jajami to by im sie pewnie spodobalo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki moje ulubione! A ja dzisiaj w tych makach byłam w pracy, pasują do mojej służbowej czerwonej koszulki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i wiosną zapachniało! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać Aniu,że czasu nie marnujesz :)Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maki są wspaniałe - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne szydełkowe biżuty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maki przepiękne!Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...