Obserwatorzy

wtorek, 31 sierpnia 2010

Dziś moja dziesiątka najulubieńszych

Zabawa ta od pewnego czasu jest bardzo popularna na Bloggerze. Zaprosiły mnie do niej Asjah oraz Ola_83 .

A teraz do dzieła!

Oto 10 rzeczy, które lubię najbardziej:
  1. szydełko
  2. blogowanie i wszelkie zabawy blogowe
  3. torebki - gdybym mogła to kupowałabym codziennie nową ;-)
  4. kryminały (zarówno książki, jak i te w telewizji)
  5. Zakupy szczególnie w drogeriach i sklepach papierniczych
  6. kolorowe długopisy i pióra (mam na myśli obudowę a nie kolor wkładu)
  7. jogurty owocowe
  8. surfowanie po Internecie
  9. pluskanie się w wodzie
  10. wygrzewanie się na słoneczku
Do dalszej zabawy pragnę serdecznie zaprosić (ciężko będzie znaleźć osóbki, które się jeszcze w to nie bawiły): Anię Konieczną, Pappu , Kokardeczkę, Ulę, Kasianat, Anię, Natalkę, Medżik, Lilulilu oraz Grabkę.
Dziękuję serdecznie za zaproszenie do wspólnej zabawy.
Jeszcze raz zapraszam wszystkich na moje Wymianko-Candy.

1 komentarz:

  1. Przepraszam, że tak nie na temat, ale odpowiadam na Twoje pytanko. Niestety nie mam :( Rzadko korzystam ze wzorów całości projektów, raczej tylko ze wzorków, a resztę obmyślam sama. Pozdrawiam :)I żałuję, że nie pomogłam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...