Obserwatorzy

środa, 17 listopada 2010

Bordowy brelok i wygrane Candy

Zanim jesnak zacznę się chwalić moimi cukierasami, pokażę Wam mojego najnowszego breloczkowego misiaczka.


A teraz zbliżenie na mordeczkę

 

Słodziakowy mi wyszedł i ma piękny szaliczek. W sam raz na te mrozy!
A teraz chwalę się.
Jakiś czas temu udało mi sie wygrać Candy u Che-lil.  Zajrzyjcie do niej koniecznie - robi prawdziwe cudeńka.


 Oto moje nagrody:

Uwielbiam komórczaki, szczególnie takie ładne.


Kolczyki frywolitkowe - śliczne:


 Bardzo serdecznie dziękuję za takie piękne nagrody!  

5 komentarzy:

  1. Misiak-gość jak się patrzy!
    a wygranej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i wyszło niezłe szydło ..:)
    sliczny miś.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo sie ciesze ze kolczyki sie podobaja;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodki misiaczek:) i gratuluję wygranej w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prace tworzysz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...