Obserwatorzy

niedziela, 14 listopada 2010

Wymianko-Candy - FINAŁ!!!

Uwaga Uwaga!!!!!


Dziś oficjalnie mogę uznać moje Wymianko-Candy za zakończone.
Zgłosiło się w sumie 20 osóbek (w tym ja) i wszyscy wywiązali się z zadania. Nikt nie pozostał bez wymiankowego upominku, każdy obdarowany został przepięknym drobiazgiem.
Chciałabym w tym miejscu podziękować wszystkim osobom, które zgłosiły się do wymianki. Dziękuję Wam za udział, za  pracę włożoną w przygotowanie prezencików i oczywiście za obowiązkowość i "nieolanie" sprawy. 
Dzięki Serdeczne!!! 

A  teraz prezentacja prac wymiankowych. Poniższe zdjęcia przysłały mi osoby obdarowane. 
Jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję za zainteresowanie moją wymianką. Być może w najbliższym czasie znowu zorganizuje podobną zabawę...
Tymczasem osóbki, które jeszcze nie zapisały się na moje Candy, serdecznie zapraszam. 

2 komentarze:

  1. piękne prezenciki przygotowały sobie wszystkie uczestniczki! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie popatrzeć na te wszystkie wspaniałości. Widać, że wszyscy się bardzo starali i wymianka się udała. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...