Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

Post maskotkowo - biżuteryjno- wymiankowy

Jakiś czas temu, na przełomie lipca i sierpnia, umówiłyśmy się na prywatną wymiankę z Wilkiem w Owczej Skórze. Drobne problemy wyskoczyły na życiowej trasie, więc finał tejże wymianki ma miejsce dopiero dziś. Powiem Wam szczerze, że jak otworzyłam paczę od Wilka, to szczęka mi opadła i mało nie uderzyła o podłogę.
Ale po kolei.
W paczce ode mnie znajdowała się Panna Misia



Panna Misia bała się podróżować sama, więc towarzyszyła jej bordowa ośmiorniczka



Do paczuszki dołączyłam jeszcze jabłuszkowy pokrowiec, który powstał na owocowe wyzwanie u Modrak (kto nie pamięta to KLIK) oraz biżutki. Cały prezent wyglądał tak: 


A teraz będę się chwalić prezentami otrzymanymi.
Na początek duuuuuuuużo filcu! Uwieibiam filc!


Czyż on nie jest słodki?

Oprócz tego była biżuteria, którą też uwielbiam!



I jeszcze herbatka


A cały prezent wyglądał tak:


Bardzo Ci Agnieszko dziękuję za te wspaniałe prezenty! Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i do naszego blogowego świata.

Pozdrawiam też serdecznie wszystkich komentujących.
:-))

13 komentarzy:

  1. Oooo zachorowałam! Na misię i na różyczkową biżuterię. Po prostu ledwo dycham z żądzy posiadania:) Cudne, po prostu cudne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te Twoje ośmiorniczki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wymiankowe prezenty :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to poszalałyście Laseczki! Wszytko urocze więc gratuluję pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie paki obfite :) Świetne prezenty sobie sprawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wcale się nie dziwię tej Twojej szczęce! przepiękne biżutki i smerfiak... warte tego Twojego ślicznego pokrowca ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! Wspaniała wymianka:))
    Ślę ciepłe wrześniowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sie chyba zakradnę do Ciebie i zabiorę Ci któregoś zwierzaka ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...