Obserwatorzy

niedziela, 3 października 2010

Kolczyki skrzydlate :)

Na jakiś czas rozstaję się z szydełkowymi kolczykami. Postanowiłam zrobić trochę koralikowych. Na początek prezentuję wam kolczyki anielskie oraz kolczyki - muszki.
Na początek aniołki. {Pierwsze składają się z fioletowo czarnych koralików cracle.

 Drugie są turkusowe, 
 

A trzecie czarne. Bardzo podobne do tych dostałam jakiś czas temu od Ani i muszę przyznać, że do tej pory są to jedne z moich ulubionych kolczyków.  


A teraz muszki. Pierwsze składają się z fioletowych koralików spectra,


 natomiast drugie z turkusowych.

 Powiem nieskromnie, że aniołkowe kolczyki są najbardziej oryginalne i najsłodsze jakie nosiłam i jakie udało mi się zrobić.
Proszę bardzo o opinie.  

10 komentarzy:

  1. Ja się nie dziwię! Nie mogłaś wcześniej się pochwalić, co bym sobie domówiła!? Niu niu niu - jak to mawia mój Młody ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te muszki to jakby... ważki ;) a te są zawsze na szczęście!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kolczyki...skojarzyły mi się z aniołkami:))Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam te skrzydełka :)))

    są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no i ja uwielbiam te skrzydlate kolczyki... super kolorki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na "skrzydlate " kolczyki wspaniały !!!
    Mnie oczywiście najbardziej podobają się fioletowe aniołki ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Turkusowe Aniolki The Best!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności te kolczyki wszystkie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 aniołkowe bardzo do mnie przemawiają...najbardziej.słodziachne są

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...