Obserwatorzy

piątek, 7 stycznia 2011

Szara brocha

Zrobiłam ostatnio broszkę na specjalne zamówienie. Jest w ślicznych szarościach - moich ulubionych. Oto ona:

Jak Wam się podoba?
Jak szaro za oknami, to i szaro na moim blogu...


 Godzina 20.00
MAM 100 OBSERWATORÓW!!!!!!! 

Dziękuję Wam moim kochani, że jesteście ze mną i śledzicie, co się tutaj u mnie dzieje.
Dajecie mi siłę do działania i tworzenia!!!!!
To, że uwierzyłam w to, że to co robię ma jakiś większy sens, zawdzięczam właśnie Wam.  
 DZIĘKI! DZIĘKI!!!

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bardzo ładna broszka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna brocha :)
    ja jakoś lubię robić...dlatego tym bardziej doceniam Twoją pracę

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna !
    I w tym przypadku, szary absolutnie nie jest przygnębiający :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ta szarość na Twoim blogu jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna brocha chociaż szarości za oknem to mam już dość. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka faktycznie urocza :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu Ślicznie dziękuję za udział w moim Candy i dziękuję z serca za odwiedzenie mojego bloga.Życzę powodzenia w losowaniu.
    Serdecznie pozdrawiam.
    -Peninia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna :) Ja nie potrafię robić broszek :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...