Obserwatorzy

niedziela, 30 stycznia 2011

Twórczośc użytkowa

jakiś czas temu kupiłam sobie przenośny dysk twardy. był mi potrzebny i do pracy, na uczelnie i po prostu do życia. Zawsze dane są zabezpieczone w razie gdy komputer siądzie. Dysk ten kupiłam ładniutki, czerwony i błyszczący i nie mogłam dopuścić, by w torebce pełnej klamotów uległ porysowaniu czy innemu zabrudzeniu. Wymyśliłam wiec pokrowczyk. Zieloniutki z guziczkiem. Nawet ma miejsce na kabel USB!
Powiem Wam, że nie posądziłabym siebie nigdy o taki fajowy pomysł, a tu proszę co mi wyszło:
   




I jak Wam się podoba?
Swoją solę spełnia pierwszorzędnie!

10 komentarzy:

  1. Bombowy! :)
    I bardzo pomysłowy, a ta kieszonka na kabel usb to mistrzostwo świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki i pomysłowy!Aniu buziaki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to pomysłowosc, a mój zawsze wala sie po torebce!pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo rzeczy użytkowe powinny być praktyczne ale przede wszystkim muszą być ładne :)
    Fajny ten pokrowczyk, superowy pomysł!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jest super !!! co mądra główka może stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Aniu! :)
    Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się wezmę i ściągnę od Ciebie ten pomysł (bo fajny bardzo). jak tylko czasu trochę więcej znajdę, to wydziargam i na dysk i na telefon nawet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...