Obserwatorzy

środa, 24 sierpnia 2011

Kolejny szydełkowy miś i wymianka z Kajjką

Niestety okazało się, że kilka prezentów wymiankowych nie dotarło do odbiorców. Mam nadzieję, że to wszystko przez Pocztę Polską i że w najbliższych dniach sprawa się wyjaśni.

Tym czasem chciałabym pochwalić się wymianką prywatną z Kajjką.
Dostałam wspaniałe sutaszowe broszki. Aż trzy mimo że prosiłam o jedną. Dostałam róniaż zawieszkę charms z egipską królową i zakładkę z kawą. Prezenty są wspaniałe i przedstawione na poniższym zdjęciu:

 Natomiast ja, na życzenie Kajjki, przygotowałam korale, bransoletkę i kolczyki szydełkowe. To dziwne, że ktokolwiek umawia się ze mną na wymiankę, życzy sobie taki szydełkowy komplecik. Ale cieszę się, że Wam się podoba to co robię :-)

bardzo serdecznie dziękuję za wymiankę. Jestem zachwycona prezentami.!!! 

 A treraz chciałabym przedstawić Wam kolejnego szydełkowego misia. Nie chcę być nieskromna, ale jest to chyba jeden z najładniejszych misiów, jakie zrobiłam.  Jest to też pierwszy miś zrobiony z mocherowej wełny. Strasznie ciężko sie robiło. Ale efekt jest super.




 Pozdrawiam serdecznie :-*

11 komentarzy:

  1. Sutaszowe broszki są bardzo ładne. Uwielbiam sutasz, a nie potrafię. Ale kiedyś się nauczę:) Biżuterię zrobiłaś śliczną, a misiu zachwyca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianka rewelacyjna, zarówno Twoje prezenty jak i otrzymane wyglądają świetnie. Jeśli chodzi o wymiankę słoneczną miejmy nadzieje, że to wina poczty polskiej, mój prezent oczywiście dotarł do wymiankowej pary, ja też juz otrzymałam. Misiu niebiańsko śliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne bbizutki :):):)a misio slodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNE TE BROSZKI I ŚLICZNY MISIU:)
    Zdjęcia od Ciebie zawierające upominek do wymianki podróżniczej jeszcze nie dostałam. Czekam na nie:)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne broszki dostałaś, zwłaszcza ta niebieska mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry. Bardzo miła wymianka. Zrobiła Pani bardzo fajny ten wisienkowy komplet. I fajny błękitek.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh i udało się z podpisem. Fajna rzecz :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu miś jest sliczny.
    jak chcesz zeby był bardziej puszysty to go jeszcze wyczesz drucianą szczotką :)(ja tak robie)i jak ci się cięzko robi z moheru to spróbuj grubszym szydełkiem aha i jeszzce jedno jak moher to polecam taki z mala zawartoscia akrylu bo akryl niestety skrzypi pod szydłem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie mogę jaki słodziak z tego misia i ten kolor... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...