Obserwatorzy

środa, 30 listopada 2011

Księżniczkowy post

Dziś będzie post z księżniczką w tle, a to z okazji finały Księżniczkowej Wymianki u McDulki.
Z okazji tej wymianki powstała żaba.
Powiem szczerze, że już dawno miałam ochotę wydziergać żabę, ale jakoś tak nigdy nie było okazji. A teraz się natrafiła. Oto moja księżniczka żabcia:




A tutaj zdjęcie całego zestawu, który pofrunął do Mereo.


Oprócz żabci w paczuszce były jeszcze kolczyki w księżniczkowych kolorach, filcowe korale oraz kawki i herbatki. Mam nadzieję, że odbiorczyni będzie zadowolona.

Natomiast dla mnie prezent przygotowała Michalina.
Paczuszka od niej była nie tylko wspaniała w środku ale również na zewnątrz:


W paczuszc znalazłam filcowy breloczek, ręcznie zrobione kartki, aniołkową świeczkę, aniołka, doniczkę z kwiatkami i herbatki. Poza tym była tam garść szczęścia tj.  nasionko, z którego wyrośnie czterolistna koniczynka na szczęście 9pochwale się jak już urośnie).

Jak zawsze w poście podsumowującym wymiankę, pragnę podziękować serdecznie organizatorom tj. McDulce, oraz Michalinie za wspaniały prezent.

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)

12 komentarzy:

  1. Cudna wymianka, żałuję, że ją przegapiłam.
    Śliczne prezenty przygotowałaś, moim faworytem są kolczyki decu :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta żabka jest słodka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza żabcia :) Teraz trzeba znaleźć księcia, żeby ją pocałował!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu - żaba jest po prostu świetna! A wszystkie prezenty fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocałuj żabkę w łapkę :-* a moze zamieni się w księcia? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie chciałam napiać to samo co inni:):) świetna żaba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna żabcia i jaka radosna:)Pozdrawiam Aniu serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka :)
    Zapraszam na wymiankę walentynkową u mnie :)
    http://angels-embroidery.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. żaby nikt i nic nie przebije!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...