Obserwatorzy

niedziela, 5 lutego 2012

Komórczak i moje nowe logo

Witam serdecznie,
Na początku posta chciałabym pochwalić się logiem, które zrobiła dla mnie AngeluS. Jest super i jestem totalnie zachwycona!
Czyż nie jest super??!!??!! 
Od dziś począwszy będę nim oznaczać moje zdjęcia. 
Strasznie się cieszę i chciałabym w tym miejscu bardzo serdecznie podziękować AngeluS. Musiała się nieźle napracować, bo wybredna jestem bardzo. 
Bardzo serdecznie dziękuję!!!!!!

Dziś nie będzie kolczyków. Będzie komórczak. Taki szary, mięciutki, z kwiatkiem. Oto on: 


A tak prezentuje się z zawartością: 




Pokrowczyk pofrunął do Joanki z kolczykami.


Dodatkowo chciałam się pochwalić broszką, którą przysłała mi Beaśka za złapany numer 67. 
Długo szukałam, polowałam, aż wreszcie udało mi się całkiem przypadkowo natknąć się na ten blok w Słupsku, gdy wracałam z uczelni. 


A oto mój prezent - wspaniała broszka w brązach. 


Bardzo dziękuję Beaśce za prezent. 

Pozdrawiam wszystkich gorąco i dzięki za odwiedzinki.
Całusy :-*

19 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje logo :) Mi się też marzy.. powzdycham sobie troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A te logo to z czystą przyjemnością zrobiłam :)
    I tak przy okazji osoby zainteresowane logiem proszę o kontakt :) A co do komórczaka to nie będzie mu zimno w te "ciepłe" dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne logo:) Komórczak idealny na takie mrozy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Logo świetne:) komórczak i kolczyki też, no i broszka też super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wizytę;) Baardzo się cieszę, że podobają Ci się moje plecionki;)) A może masz jakieś konkretne życzenie, jeśli dam radę - czemu nie?
    Logo bardzo fajne;) A zapięcie do komórczaka świetne, bardzo elegancko się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Logo jest rewelacyjne! Zaraz idę do angeluS na rekonesans! A komórczak jest bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie logo to super sprawa. Prace,fotki nabierają prestiżu ... też bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokrowiec na komórkę bardzo fajny i ładnie pokazany.Logo śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Logo świetne :) Komórczak super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Logo bardzo fajne.
    Komórczak tez mi się podoba i ma pomysłowe zapięcie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko cudne,logo extra,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super logo! Komórczak naprawdę fajny wyszedł, a kolczyki ślicznie cieniowane.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to już pełna profeska u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Logo rewelacyjne, pokrowiec sliczny a broszki pozazdrosze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. logo mega! komórczak też :))) i gratuluje złapania cyferki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu kochana, jeszcze raz dziękuję Ci za cieplutki pokrowczyk - sprawuje się dzielnie w te srogie mrozy :) A kolczyki cudne!
    Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  18. logo swietne!!! no i komórczak bardzo efektowny!!!gratuluje tez złapania cyferki -jeszcze w moim miescie heheh jaki swiat mały:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...