Obserwatorzy

sobota, 28 lipca 2012

Kolczyki o tematyce różnej

Ostatnio było sporo szydełka, to dziś wracamy do kolczyków decoupage'owych. Oto kilka par ostatnio powstałych. 
Na początek motylki. Motyw różni się po obu stronach kolczyka. 




A teaz słodkości. Również różnią się motywem po obu stronach kolczyka. 



 A na koniec kolczyki miłosne. Tak wyglądają z jednej strony...


a tak z drugiej



siedzę sobie właśnie na podwórku, upajam się latem i spokojem po zakończonym remoncie. Nie mogę się powstrzymać, aby nie pochwalić się Wam widokiem, który mnie otacza.
Na początek oczko. Jest to własnoręczne dzieło moich rodziców. Powstawało prawie całe zeszłe lato.


Tą niezwykle oryginalną fontannę też wymyśliła moja mama.


W oczku pływają ryby...


 ...i kwitnie lila.


Mamy też drewnianą studzienkę.


i ogródek iglaczkowy, aby się odgrodzić od sąsiadów.


A to jest najnowszy element domu. Taki drewniany taras przydomowy zrodził się w głowie mojej mamy i nie spoczęła dopóki nie stanął. Jest super. 



Tak więc wiosną i latem jest tu co robić. Szczególnie, że moja pomysłowa mama ciągle wymyśla coś nowego :-) 

Pozdrawiam was wszystkich gorąco i życzę chłodnego wiaterku w te trzydziestostopniowe upały. 




15 komentarzy:

  1. Pięknie tam macie. Twoja mama miała świetny pomysł z wykorzystaniem czajnika jako mini fontanny. Kolczyki jak zawsze fantastyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne kolczyki...gratuluje tak pomyslowej mamy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki cudowne ! A widoczki, które ciebie otaczają oczy cieszą ... ja akurat jestem w trakcie końca jednego remontu a jeszcze czeka mnie jeden ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne motylkowe kolczyki i ogród wspaniały :), teraz wiadomo po kim odziedziczyłaś kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz śliczne widoczki- ogromnie Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki przesłodkie! Gdybys zobaczyła te moje słoiczki z bliska to na pewno bys sie kapnęła że to pierwszy raz, serwetki mi sie pomarszczyły strasznie, ale ciesze się że mimo to efekt jest:) Piękny ogród, pomysłowośc Twojej Mamy jest imponujaca i to, że wciela w zycie swoje pomysły - podziwiam:) To masz teraz pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. KOlczyki piękne a ogród niesamowity, zwłaszcza czajnikowa fontanna

    OdpowiedzUsuń
  8. ale u Ciebie jest fantastycznie!! przyjmujesz może jakiś zbłąkanych wędrowców? :> kolczyki jak zwykle cudne, motylki i miłosne genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki cudne. Zwłaszcza te typowo letnie. A u Twoich rodziców jest przepięknie. Podziwiam i zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne babeczkowe :) Ostatnio tez zakupiłam tą serwetkę, ale jeszcze myślę... No a ten ogród ... no cudo :) Moim azylem jest właśnie tak wypieszczony dom moich rodziców...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki są super, ale dzisiaj to dzieło mamy podziwiam najbardziej - czajniczkowa fontanna jest po prostu odjazdowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pozazdrościć takiej pomysłowej mamy ;-) Taras jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogratuluj Mamie pomysłowości :) Czajniczkowa fontanna jest po prostu ŚWIETNA!!!!! W ogóle całe oczko i ogród godny pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...