Obserwatorzy

niedziela, 9 czerwca 2013

Kocie bibeloty i chwalipięctwo

Jakiś czas temu wysłałam zamówionego kota nie pod ten adres, pod który miałam. Chciałam oddać poszkodowanej pieniążki, gdyż nie miałam już serwetki, aby kota odtworzyć. Jednak ona powiedziała, że paczka na pewno do mnie wróci, że mam czekać i potem wysłać jeszcze raz na dobry adres. W ten sposób transakcja przeciągnęła się do ponad miesiąca. Kot do mnie wrócił cały i zdrowy, a ja postanowiłam wysłać Pani rekompensatę za tak długi czas oczekiwania. 
Dziś chciałabym Wam pokazać kocie bibeloty, które w ramach tejże rekompensaty pofrunęły do Wrocławia. 
Na początek zakładka z szydełkowym kwiatuszkiem. 



Poza zakładka zrobiłam jeszcze kocie serce. Po obu stronach jest inny motyw.
Z jednej strony rudzielce,



A z drugiej już dorosły, brązowy kocur.  


 Mam nadzieję, że pani będzie zadowolona z rekompensaty i że wybaczy mi moją nieuwagę w czytaniu maili, szczególnie tych, które dotyczą prośby o wysyłkę pod inny adres.

W dalszej kolejności będę się Wam chwalić prezentem, który otrzymałam od Pani Kasi z Ploteczkarni. Prezent dostałam za pomoc w założeniu i konfiguracji bloga. Patrzcie jakie cuda. Aż szkoda używać :-)
Cały prezent zapakowany był w bawełniany woreczek. W środku były mydełka, notesik i tajemnicze brązowe pudełeczko.


Zbliżenie na mydełka 


A w tajemniczym pudełku były.... kapsułki do kąpieli! Wyglądają super!


Bardzo dziękuję za piękne prezenty! W razie jakichkolwiek problemów z przyjemnością służę pomocą. 

Pozdrawiam Was gorąco. 

10 komentarzy:

  1. no coż czasami tak się zdarza, ale wszystko dobrze sie skończyło- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. HEj:) kocie bibeloty przepiękne!!! kota z kociej zakłądki wrzuciłąm na swój koci zegar:))- podejrzyj:)) pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka z czarnym kotem mój faworyt! Nie ma tego złego... Pani będzie bardzo zadowolona :) A prezent świetny aż żal używać do rozpuszczenia w wannie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocie gadżety są słodkie:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem kociarą więc wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też bardzo podoba się zakładka z czarnym kotkiem :-), a co do do przesyłki to jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc i cieszę się że wszystko dotarło w całości :-)pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...