Obserwatorzy

sobota, 8 lutego 2014

Turkusowa wymianka - pary

Oto chwila, na którą czeka  pięćdziesiąt uczestniczek Turkusowej wymianki.
Nie przedłużam więc.
    
Anna Leszczynska Kasia
Szydełkowa mama Sąsiedzka twórczość 
Ania Arbuzowa  Ania Stor
Karto_flana Joanna
Pinku-art. Dżej Nej 
Szczęśliwy zakątek MadeleineHandMade
Pogodna Rudbekia  Kinia Ki 
Kasia z Różności  Magda Z
Konopek  Balerinaszydełkowanie 
Kwiatkosia Joanka
Magdusiaa Akrimex
M(aniek) Gizrapka ABJ
Raja Otago  Zamornik
Karolina Gremblewska  Ania Muszyńska 
Małgorzata Kozłowska Zuzanna
Anko Anette196
AniołeQ7 Decokuferek
Gosia Kosarga Lucyna
EdytaZiemba Agnieszka S
Stokrotka Mikko
Kachazet Ja
Hubka38 Maurycjusz
Ovillo  Ulinka
Anna Czartoryjska  Modrak
Aniołowo KasiaN

Życzę udanej zabawy! 
Od dziś czas-start mamy miesiąc na to, aby upominki dotarły do par. 8.marca, w dzień kobiet zrobię wielkie podsumowanie. Czekam z niecierpliwością na JEDNO zdjęcie (lub kolaż) przygotowanych przez Was prezentów. 
W razie problemów, wątpliwości proszę pisać. 
Pozdrawiam Was serdecznie. 
Jutro będę się chwalić moimi wymiankami :-) 



7 komentarzy:

  1. Dziękuję za moją połóweczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za info zaraz wbijam na bloga mojej pary, której jeszcze nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, to Maniek, ruszam na zapoznanie ;)
    dzięki za organizacje Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że też mogłam się jeszcze dopisać, tym bardziej, że parę mam wręcz idealną - tworzymy w innych technikach, więc paczuszka będzie mnie jeszcze bardziej cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za moja półówkę wymiankowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już w weekend zabrałam się powoli za robienie turkusowego elementu :)
    Oby zabawa dla każdej z nas skończyła się pozytywnie :)
    Ja teraz przeglądam bloga i poznaję tym sposobem moją wylosowankę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...