Obserwatorzy

piątek, 25 lipca 2014

Spóźniony finał truskawkowej wymianki

Jakis czas temu brałam udział w Truskawkowej wymiance, której organizatorką była Siljia. Moja wymiankową parą była Marta. Na początek chwale się tym, co pofrunęło ode mnie.
Cały zestaw wyglądał tak:









Wszystko doleciało całe i zdrowe. Wiem, że zarówno obdarowna, jak i jej mała córeczka były bardzo zadowolone z prezentów.

Paczuszka dla mnie od Marty dotarła z małymi problemami spowodowanymi przez PP. mianowicie pierwsza wersja przesyłki zaginęła w drodze. Ale dziś doleciała do mnie druga wersja paczuszki. A ponieważ termin zakończenia wymianki już dawno upłynął, więc Marta zrobiła mi prezent, który jest nie bardzo truskawkowy. Powiem szczerze, że ta wersja bardziej mi się podoba. Oto co do mnie przyleciało:


Koci pokrowczyk jest wspaniały!



Bardzo dziękuje Marcie za wspaniałe prezenty i Silijii za organizację wymianki. 
Jestem bardzo zadowolona. 

Wróciłam do domu z biwaku. Było wspaniale, mimo tego, że pogoda nie dopisała. bardzo wiało, woda w morzu była zimna niemiłosiernie. ale i tak jestem bardzo zadowolona. 

Pozdrawiam wszystkich gorąco! 





9 komentarzy:

  1. Super prezenciki wymiankowe :-) Szkoda, że pogoda nie dopisała na biwaku, ale najważniejsze, że udał Ci się wypoczynek :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna i owocna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To przykre, że pierwsza paczka zaginęła.
    Pokrowiec z kotkiem jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udana wymianka, mimo że z problemami- ach PP !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty i ehhh ta PP

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że jesteś zadowolona - z wymianki i biwaku:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...