Obserwatorzy

piątek, 13 maja 2016

Zająć długouchy i prośba


Dziś na szybko przedstawiam Wam zająca. Poczyniłam go niedawno. Ma spodenki, długie uszy i niebieskie guziczki.Tak się prezentuje.




Jak Wam się podoba? Uwielbiam kolory tej włóczki, z której zrobione sa spodenki.

WIELKA PROŚBA 
Otóż Zespół Szkół nr 1 w Konstancinie-Jeziornej w dniu 4.06.2016r. organizuje wielki Piknik Rodzinny. Będę miała tam stoisko z rękodziełem moim własnym oraz przygotowanym wraz z moimi uczniami. Dodam, że dochód ze sprzedaży tych przedmiotów przeznaczony będzie w całości na rozwój naszej szkoły. I teraz moja prośba. Jeżeli ktoś z Was ma jakieś swoje dzieła, które już długo nie znalazły swojego nabywcy i chciałby przekazać je na nasz piknik, to zarówno ja, jak i uczniowie ZS1 będziemy bardzo wdzięczni. Proszę o wiadomość na maila: kolczykarniauani@gmail.com. 

Pozdrawiam Was gorąco!


22 komentarze:

  1. Fenomenalny wyszedł : ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zająć czymś ręce i zrobić "zającia":)to świetny sposób na nudę.
    a teraz na poważnie zajączek długouchy ma świetne portki i wygląda suuuuuuuuper.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. próbowałam kiedyś takie małe zrobić, jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny zajączek! Podziwiam osoby dziergające maskotki. Kiedyś spróbowałam i rzuciłam już po pierwszym elemencie;)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy zajaczek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy zajaczek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajączek jest fajniutki, jak wszystkie Twoje szydełkowe pluszaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajniutki. Ten mundurek ma pierwszorzędny. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten Twój zajączek to taki słodziaczek.
    Powodzenia na pikniku! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy zajączek! Pięknie się prezentuje w tych kolorowych spodenkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uszy ma rewelacyjne, takie trochę... kosmiczne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...