Obserwatorzy

piątek, 11 czerwca 2010

Świat pomalowany na niebiesko...


Dziś mam totalnie niebieski humor. Mówi się że jest to kolor nadziei, a ja jestem pełna nadziei na szczęście, na lepsze jutro. Dlatego pokazuję Wan kolczyki we wszelkich odcieniach tegoż pięknego koloru. Ale dziś poetycko mi wyszło :)  Te powyżej to jedne z moich ulubionych kwiatków. 

Błękitne kulki z nakładkami kwiatkowymi. 

  

Poniżej pasiaczki w dwóch różnych kształtach - kulistym i owalnym 

 

 

 

 

A to mój najnowszy wzór: 

Mam nadzieję, że moje dzisiejsze niebieskie kolczyki choć trochę się Wam podobają. Zapraszam do wyrażania opinii. 




2 komentarze:

  1. łojoj... ale ogrom!
    hehe...i kilka par już u nowych właścicieli:)
    pracuj tak dalej pracusiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te "dziergadełka" :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...