Obserwatorzy

środa, 16 czerwca 2010

zielono mi ...

Kolejny bazarek zbliża się wielkimi krokami... 

Więc tworzę, tworzę i tworzę. Jak nic wyrzucą mnie ze studiów ;) Sesja za pasem, a ja tworzę...

Mimo wszystko jednak wrzucam dziś zieloności. 

Na początek kwiatuchy: 


A teraz kuleczki:


A teraz znowu kwiatuchy :)

I jeszcze takie inne, o niezidentyfikowanym kształcie, ale też całkiem ładne (wg mojego skromnego gustu):

Proszę serdecznie o komentarze i o trzymanie kciuków, może uda mi się jednak nauczyć do tych egzaminów...



4 komentarze:

  1. Ale tu kolorowo-śliczne kolczyki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kwiatki:)
    trzymam kciuki za sesję. zdasz ją na pewno rewelacyjnie.
    dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka! :) A z sesją dasz sobie radę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...