Obserwatorzy

piątek, 22 kwietnia 2011

Wyniki Misiowego Candy i prośba

Na początku w związku z tym, że zbliżają się święta Wielkanocne, chciałabym złożyć Wam serdecznie życzenia. 
Życzę Wam zdrowia, szczęścia i radości w życiu. 
Aby wszystko układało się po Waszej myśli. 




W dalszej kolejności bardzo przepraszam za spóźnienie.
Wyniki miały być wczoraj, ale niestety nie byłam wczoraj w stanie otworzyć komputera.
Wczoraj był mój ostatni dzień w pracy. Dostałam wymówienie i od dziś począwszy jestem bezrobotna :(
Ale nie jest to czas i miejsce aby się nad sobą użalać.
Przechodzę do rzeczy.

W zabawie wzięły udział 44 osoby w związku z tym będzie tylko jeden zwycięzca. Do losowania wykorzystałam random.org.
 Osobą, która zgłosiła się jako nr 29 jest Curiously 
Bardzo proszę zwyciężczynię o przesłanie adresiku na mój adres mailowy: aniajura1984@o2.pl  

A teraz mam drobną prośbę.  
Zastanawiam się nad otworzeniem własnego małego biznesiku - najlepiej sklepiku. Niestety nie mam pojęcia na nic ciekawego. Jeżeli przyjdzie Wam do głowy jakiś ciekawy pomysł na interes, to napiszcie. Nie musi być to związane z rękodziełem i szydełkiem. 

Dziękuję serdecznie wszystkim za udział w Candy. Serdecznie gratuluję zwyciężczyni. Jeszcze raz zyczę Wam Wesołych Świąt! 



9 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcy fajnego misia - to po pierwsze... :)

    A po drugie - bardzo przykra sprawa z tym wymówieniem. W dziwnym kraju żyjemy...Nie poddawaj się jednak, sympatyczna Osóbko o talencie do tworzenia rzeczy miłych oku - kreatywność to wielki atut i mam nadzieję, że zostanie on dostrzeżony przez Twojego przyszłego pracodawcę albo współpracowników i klientów(kiedy zdecydujesz o rozpoczęciu własnego biznesu ) i doceniony. Powodzenia życzę i trzymam kciuki...

    Przepraszam, że tak się rozpisałam ( ale ja już tak mam...:P ), mimo że się nawet nie znamy.

    I mimo wszystko - życzę udanych Świąt...

    OdpowiedzUsuń
  2. jak już sklepik to koniecznie z własnymi wyrobami :)
    chwal się, bo jest czym!
    zresztą... to chyba marzenie każdej z nas...

    u mnie takiego w okolicy niestety nie ma, a często z koleżankami szukamy takich miejsc, gdzie jest coś wyjątkowego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu - taka obrotna i zdolna osóbka jak Ty na pewno szybko coś wymyśli.
    Mnie się marzy sklepik z pasmanterią, półproduktami do różnego rękodzieła i oczywiście wyrobami własnymi. Może coś takiego?
    Wesołego Alleluja (mimo wszystko)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) I życzę wesołych,spokojnych i radosnych Świąt oraz smacznego jajka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:)

    Głowa do góry, wszystko będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu ! Radosnych Świąt, pełnych miłości, wewnętrznego spokoju !!!
    Ja też czasem marzę o sklepiku takim jak "las rąk"(sprawdź w necie).Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa! Nie wierzę! Trzy razy sprawdzałam :D Moje pierwsze wygrane candy, w końcu szczęście się do mnie uśmiechnęło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych i (mimo wszystko) pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...