Obserwatorzy

piątek, 1 kwietnia 2011

Mądra sowa

Dziś chciałabym przedstawić Wam mądrą sówkę.




Sówka ma na imię Zosia - tak ją nazwała nowa właścicielka Wiankowa. Sówka pofrunęła do niej w ramach Ptaszkowej Wymianki w Szufladzie.
W ramach Wymianki dostałam od Wiankowej prawdziwe cudowności: ptaszkową ramkę na zdjęcia, kolczyki, przywieszkę do telefonu komórkowego i ptaszka - kaczuszkę.
Szczególnie urzekła mnie  tz przywieszka do telefonu, gdyż wymagała nie lada pracowitości i precyzji - to niesamowite, jak można zrobić taką kuleczkę z koralików! Oto fotki moich prezentów:



 Oto piękny kolaż autorstwa Wiankowej, który podsumowuje naszą Wymiankę.


Bardzo serdecznie dziękuję Projektantką Szuflady za zorganizowanie Wymianki oraz Wiankowej za cudowne prezenty. 

Całusy dla wszystkich :-* 
ZAPRASZAM NA MOJE CANDY  

10 komentarzy:

  1. ALe świetna sówka! Rewelacja! Prezenciki też fajne dostałaś - szczęściaro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu - jestem pod wrażeniem tej sówki! Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu - jeszcze raz dzięki za Zośkę i wymiankę :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och jaka śliczna jest ta sówka!!Dziękuję za odwiedzinki na blogu i milutkie słowa w komentarzach.Wiosennie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówka nie tylko mądra ale i śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sówka jest boska! Ładniejszej nie widziałam.
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...