Obserwatorzy

poniedziałek, 30 maja 2011

Prezenciki, prezenciki...

Dzis będzie krótki pościk poświęcony w całości na chwalipięctwo.
Wróciłam właśnie z Gdańska i jestem totalnie wykończona.
Chwalenie się rozpocznę od prezentu od Lucyny, który otrzymałam z okazji Wymianki Kwiatowej organizowanej przez Boniusię. Prezenty są śliczne i zdecydowanie letnie. z resztą oceńcie sami.

W paczuszce byłu wspaniałe podkładki w kształcie słonecznika, pokrowczyk na komórkę (KOCHAM POKROWCZYKI NA KOMÓRKI!!!!!), zieloniutki kordonek i słodzutkie kwiatuszkowe guziczki.
Dziękuję Ci Lucynko serdecznie za prezent!!! 
W ramach tej wymianki posłałam Lucynie kwiecista broszkę i kolczyki. A potem na specjalne życzenie dosłałam jeszcze bransoletkę.



Ostatnio dopisało mi szczęście i udało mi się :złapać" siódemki na liczniku na blogu Airy.
Poniżej pokazuje szczęśliwy zrzut z ekranu oraz wspaniałe kolczyki, które przyszły do mnie w nagrodę.



Bardzo serdecznie dziękuję!!!
Kolczyki sa slicznei sówka też.
Zawsze podziwiałam dziewczyny, które umieją robić kolczyki szydełkowe na bazach. One wychodzą wtedy taki śliczne. Ale cóż nie można umieć wszystkiego...

Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Jak się wyśpię, to pobuszuję na Waszych blogach.

7 komentarzy:

  1. Wow Ty szczęściaro! Gratuluję tylu pieknych prezentów :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co! Niech się dobrze noszą, a sówka niech kluczy pilnuje żeby się nie gubiły! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy Ty aby nie jesteś w czepku urodzona? żeby takie prezenty dostawać, to trzeba mieć gdzieś "wtyki" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu,ale szczęśćie Ci dopisało!Super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi, że prezenty podobają się, a przy okazji jeszcze raz dziękuję za wszelkie dobra jakie dostałam od Ciebie. Bransoletka jest cudna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...