Obserwatorzy

poniedziałek, 31 października 2011

Finał wymianki jesiennej oraz wygrane Candy

Na początku pragnę pochwalić się prezentami wykonanymi i otrzymanymi w ramach "Wymianki w kolorach jesieni" w Uroczysku Luny. Moja wymiankowa parą była Marapuama. W ramach wymianki otrzymałam wspaniałe podkładki, woreczek pełen kawy i herbaty,serduszko i dynię orz wełnę.
Prezent pokazuje poniższe zdjęcie:


Natomiast ja wysłałam szydełkową biedronkę, komplet szydełkowej biżuterii tj. korale, bransoletkę i kolczyki, kolczyki decu, pokrowczyk na telefon praz trochę herbatek i kisielek. Oto zdjęcie:


Chciałabym w tym miejscu podziękować serdecznie organizatorce wymianki. 
Zabawa była super i prezenty "cud, miód i orzeszki" :-) 


Udało mi się również wygrać Candy u Magi. Na poniższej fotce widać jakie filcowe prezenty dostałam w nagrodę.


Bardzo serdecznie dziękuję Magi za Candy i prezenty. 

Wam wszystkim dziękuję też, że mnie odwiedzacie i komentujecie moje prace. Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-* 

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych:-) Świetne rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara z Ciebie Aniu!Super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne wymiankowe prezenty; jesień jest kolorowa i prezenty to potwierdzają - super!!!
    Urocze są te filcowe dzieła Magi.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że doszły bez problemu :) Pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu piękne prezenty dostałaś i wykonałaś,gratuluję wygranego candy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu cieszę się, że jesteś zadowolona z wymianki:) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają Twoje prezenty . Jestem zadowolona..
    Świetne te filcowe wytwory .
    Pozdrawiam serdecznie !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...