Obserwatorzy

środa, 19 października 2011

Kolczykowo

Dziś przedstawiam Wam kolejną porcję kolczyków. Zrobiłam je niedawno.
Pierwsze są w klimacie typowo jesiennym.
Oto widok z jednej strony:


A tutaj z drugiej:



Zrobiłam jeszcze jedne, tym razem w kształcie łezki. One również są inne z każdej strony:



Bardzo serdecznie dziękuję Wam za opinie dotyczące moich studiów. Dziękuję za słowa otuchy i życzenia powodzenia. Dałyście mi wiarę, że może mi się udać. Dzięki serdecznie!
Dziś dowiedziałam się, że uzbierała się wystarczająca ilość chętnych, aby utworzyć studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim na kierunku GIS (Geograficzne Systemy Informacyjne). Strasznie się cieszę. Geografia na komputerze fascynowała mnie już od czasów studiów zarówno licencjackich jak i magisterskich. A teraz będę mogła poszerzyć moją wiedzę ma ten temat. Strasznie się cieszę. Jestem w związku z tym podwójną studentką - i dzienną i zaoczną. Ciekawe kiedy będę szydełkować ;-))

Na koniec pochwalę się jeszcze zakupami dokonanymi wczoraj w Gdańsku. W Galerii Bałtyckiej, gdzie spędzam czas czekając na pociąg, odkryłam fajowy sklepik z duperelami. A wśród tych dupereli wyszukałam takie cudowności i to w dodatku całkiem niedrogo:



Oczywiście kupiłam jeszcze kolczyki. Dość duży zapas. Kolczyki te kupiłam w sklepiku internetowym Drewutnia-Deco - bardzo fajny sklepik z drewienkami. Polecam.


Teraz mogę kolczykować do woli. O ile tylko starczy mi czasu.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i jeszcze raz dziękuję za mołe słówka. Jesteście kochane.

10 komentarzy:

  1. No tak, teraz to doby na pewno Ci zabraknie! ;) A Twój nowy kierunek to nawet nie mam pojęcia "o co kaman" :) Kolczyki jarzębinkowe są rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu kolczyki super!I powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się obłowiłaś kobietko,a kolczyki są cudne,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz będziesz działać. Nie mogę się doczekać efektów. A pierwsze kolczyki są cudne z jednej i z drugiej strony

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te jesienne kolczyki. Gratuluję bycia podwójną studentką- powodzenia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolczyki świetne!!! Coraz lepiej Ci idzie decou!!! A zakupy na pewno się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uff ... Strasznie zapracowaną kobietą jesteś .
    Kolczyki jarzębinowe bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękujemy za reklamę naszego sklepu:) Polecamy się na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję podwójna studentko:) Ależ Ty musisz mieć te zwoje zakręcone w głowie, że dajesz radę z dwoma kierunkami;) Podziwiam! A kolczyki mają świetny klimat:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...