Obserwatorzy

sobota, 31 grudnia 2011

Czas leci nieubłaganie...

Poczyniłam dwie pary kolców z motywem zegarów. Nie wiem, czy jest to udany motyw na biżuterię, gdyż czas leci, a te kolczyki dodatkowo o tym przypominają. niemniej jednak sympatyczne mi wyszły.



Skoro już mowa o przemijającym czasie, to nie sposób nie zauważyć, iż dziś jest ostatni dzionek roku 2011r. Powiem Wam szczerze, że minął mi on jak z bicza strzelił. Dopiero był luty i miałam urodziny, potem przyszedł lipiec, gdy broniłam pracę magisterską i już za chwilę znowu luty...

Mimo wszystko jednak pragnę złożyć Wam wszystkim serdeczne życzenia , aby nadchodzący rok był przede wszystkim zdrowy, a w dalszej kolejności wesoły, beztroski, pełen nowych pomysłów, pełen kasiory i pełen... wszystkiego czego sobie tylko życzycie! I żeby nie minął tak szybko :-)

Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!!!!

Happy New Year Graphic #13

Piosenka noworoczna dla Was! Mam nadzieję, że w przyszłym roku będziemy ciągle razem w naszym blogowym świecie :-)

17 komentarzy:

  1. Kolczyki idealne na sylwestra:-)

    Wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę CI dzisiaj roku szczęśliwego,
    I sylwestra udanego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki w sam raz na dzisiejszy dzień. Pozdrawiam i życze najlepszego w Nowym Roku!!!

    http://sposobyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia na ten Nowy 2012 Rok !! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu,w 2012 zycze Ci usmiechu na twarzy, zdrowka i pomyslow i czasu na hendmejdowanie :)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego nowego roku! Zdrowia, szczęścia i weny do tworzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałego Roku 2012, oby nie był gorszy od poprzedniego

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu życzę Ci wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia i zdrowia w nowym roku:)
    A kolczyki świetne:), lubię Twoje decoupage'owce;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu piękne te twojw prace-juz sie czaje na kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam kolczyki zegarki prześliczne, chciałabym takie mieć:) jestem chętna na wymiankę jeśli chcesz:) pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę w Nowym Roku. Wiola

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie gustuję szczególnie w biżuterii ,poniewaz mało ja noszę co nie znaczy, że mi sie nie podoba! ale te kolczyki z tarczą zegara śą super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolczyki. Jaka maja wielkość???

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...