Obserwatorzy

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Broszka...

Witam wszystkich serdecznie po Świętach, w Nowym Roku 2012 i jeszcze raz życzę wszystkim, aby był on lepszy od tego minionego.
Wydziergałam broszkę bielutką i chciałabym się nią dziś pochwalić.
Oto ona:

Ponieważ broszka jest w jednym kolorze, z jednym tylko koralikiem, więc postanowiłam zgłosić ją do Wyzwania Gościnnej Projektantki Caro78-Pysi pt. "Praca monochromatyczna" w Szufladzie.



Wracam do nauki...
Życzę wszystkim miłego dnia :-)

9 komentarzy:

  1. Jest piękna, trzymam za nią kciuki w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, kiedyś zrobiłam podobną :)
    Życzę powodzenia.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem, dlaczego nieśmiało zgłaszasz te broszkę... przecież jest śliczna!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę szczęścia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutka, delikatna. Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszka jest śliczna, delikatna, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ozdoba ;)
    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu i pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...