Obserwatorzy

środa, 19 września 2012

Misie, wymianka i prezenty

W dzisiejszym poście pokażę Wam, co przygotowałam na prywatną wymiankę z Kasią, co od niej otrzymałam oraz jaką nagrodę udało mi się wygrać w Candy.
Ale po kolei. Kilka tygodni temu Kasia zażyczyła sobie puchate misie dla swojego małego siostrzeńca. Jednego misia wybrała sobie z tych, które Wam już pokazywałam, a drugiego wydziergałam specjalnie dla niej. 



A tu z kolegą i jednocześnie towarzyszem podróży.


Jak Wam się podobają? Bo nowa właścicielka mówi, że bardzo :-)
Oprócz misiów, do Kasi poleciały jeszcze zegarkowe kolczyki.

A ja dostałam takie cuda - torebkę sztruksową z kotem, piórniczek i majteczkową kosmetyczkę. 


Bardzo serdecznie dziękuję Kasi, za wymiankę. Mam nadzieję, że nie będzie to nasza ostatnia, i że jesteś z niej zadowolona tak samo jak ja. 
Dziękuję serdecznie! 

W dniu dzisiejszym listonosz przyniósł mi również paczuszkę od Niebezpiecznie Natchnionej. Miałam szczęście i udało mi się wygrać jej Candy. W nagrodę dostałam wspaniały albumik i scrapowe przydasie. 





Bardzo serdecznie dziękuję za prezent. Jest boski i z pewnością będę z niego korzystać. 

Wam również dziękuję za odwiedziny i komentarze. 
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego końca tygodnia. 


9 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne!
    Zazdroszczę majteczkowej kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko pozazdrościć wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie będzie ostatnia, na pewno :) ja już mam pomysł na kolejne dziergadełka :D pożyczę sobie zdjęcia do siebie, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy.A kosmetyczka bomba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że paczuszka dotarła do szczęśliwej zwyciężczyni.
    Niech wszystko dobrze służy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak udana wymianka-pozdrawiam pa

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze Twoje logo mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...