Obserwatorzy

czwartek, 21 lutego 2013

Pary wymiankowe i kolczyki (dawno nie było)

Witam Was gorąco. Dlaczego gorąco? Bo za miesiąc pierwszy dzień wiosny!
Na początek dzisiejszego posta, przedstawiam pary, które będą wymieniać się w ramach wymianki "Sekrety kobiecej torebki".
Prezentuja się tak:

Miejsce Sympatycznych Klimatów Mazmika 
Kasica 53  Dana Solmilar
Maikowa Modrak 
Lucyna Iza z domowego zielnika
mARTa Moniqe
Lusiaczka  Marietta 
Inaa232 Karolina 
Paula  Ania Jura (czyli ja)
MonikaN Majalena 

Słowem wyjaśnienia - jak zobaczycie, powyżej pojawił się jeden blog niezwiązany tematycznie z rękodziełem, co jest niezgodne z regulaminem, który sama z resztą ułożyłam. Iza, bo o niej mowa, przesłała mi jednak zdjęcia swoich rękodzieł, które bardzo przypadły mi do gustu. Poza tym brała udział w kilku wymiankach, z których perfekcyjnie się wywiązała, więc nie widziałam żadnych przeszkód, aby włączyć ją do naszego grona.
Dwie osoby nie podesłały mi adresu, napisałam do nich maila - proszę o odpowiedź.
Jak zawsze proszę o zapoznanie się regulaminem i terminowe wywiązanie się z wymianki. Jest jedna osoba z poza granic naszego kraju, proszę więc aby jej para wysłała prezent odpowiednio szybciej, aby na 8 marca doszedł.
To chyba tyle z kwestii organizacyjnych. Adresy roześlę wieczorem.

A teraz, aby ten post nie był taki "bezzdjęciowy", to pokażę Wam trochę kolców, które powstały już dość dawno.
Na początek chińskie, które są różne z każdej strony.





babeczki też różnią się motywem z każdej strony.




Pozdrawiam Was gorąco. Życzę miłego dnia. 

5 komentarzy:

  1. babeczkowe kolczyki - przeliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się chińskie podobają barrrdzo. Cudne.
    Na wymiankę niestety się spóźniłam ale może następnym razem. Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie najbardziej podobają się te czerwone w chińskie znaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za moją parę..
    A kolczyki cudne.. Pierwsze brązy ze znakiem chińskim i ostatnie kwiaty boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny anioł taki wesolutki:)))

    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...