Obserwatorzy

czwartek, 14 lutego 2013

sercowo mi

Witam serdecznie w walentynkowy poranek.
Dziś oczywiście będą serca , jakby mogło być inaczej.
Na początek największe z mojej kolekcji - wymiary 20 na 20 cm.


A teraz mniejsze. Powstały one już stosunkowo dawno, ale jakoś tak nie było okazji aby je Wam pokazać 
Na początek różane. 


A teraz tulipanowe. Motyw różni się po obu stronach, stąd dwa zdjęcia.



Największe różane serducho zgłaszam do Wiosennego Wyzwania Szuflady.

Ponownie zapraszam wszystkich chętnych na wymiankę pod tytułem: "SEKRETY KOBIECEJ TOREBKI".  Będzie na pewno sympatyczna zabawa. Na zapisy macie jeszcze tydzień.


Przesyłam walentynkowe pozdrowienia.

9 komentarzy:

  1. Aniu, serduszka sliczne :) Bardzo podoba mi się to z czerwonymi kwiatami.
    Wymianką kusisz ogromnie, ale z braku czasu (przygotowania przedślubne) niestety się jej nie podejmę, choć Twoją "biało-czarną" wymiankę wspominam baaaardzo ciepło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu a dziś okazja jak się patrzy :) Serca śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne serduszka :) Przesyłam walentynkowe ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaserduszkowałaś się :) Piękne te Twoje "kwiaty w sercu" Powodzenia w wyzwaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne serducho, bardzo wiosenne i radosne :)
    Dziękuję za udział w moim gościnnym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...