Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki i aniołek w fioletach

Dziś chciałabym pokazać Wam jednego z moich ulubionych aniołów - fioletowo-złotego.



Jak Wam się podoba?

Wiecie, że tu nikt nie obchodzi Mikołajek? Tutaj, tego dnia świętują tylko Mikołaje. Każdy, kto ma w rodzinie Mikołaja może tego dnia przyjść do niego bez zapowiedzi z prezentem. Bowiem w Bułgarii nie jest dobrze widziane w zwykłe dni, aby przychodzić do kogoś bez zapowiedzi - najpierw trzeba się umówić, zostać zaproszonym, a dopiero kogoś odwiedzać. A 6 grudnia, gdy świętują Mikołaje, ta zasada nie obowiązuje.
Jednak co kraj to obyczaj. Ale powiem Wam szczerze, że nasza tradycja dużo bardziej mi się podoba.

Wielkie odliczanie trwa - do mojego powrotu do domu zostało 17 dni!!! Cieszę się niezmiernie.

Internet tylko mi szwankuje w akademiku. Drażni mnie to bardzo, bo muszę spędzać dni w bibliotece.

Pozdrawiam Was gorąco i życzę wspaniałych Mikołajek.





8 komentarzy:

  1. Nasza tradycja faktycznie fajniejsza.
    Aniołek uroczy, ja też lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek ma śliczną sukienkę.
    Co kraj to obyczaj, fajnie poznawać tak bliską a jednak inną kulturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę, czego to się można dowiedzieć na blogach o innych krajach:) A aniołek jest przecudny, ta serwetka jest po prostu niesamowita (chyba, że to nie serwetka;p).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serwetka! Aż taka utalentowana to nie jestem :-)

      Usuń
  4. Śliczny anioł. Udanych Mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny, fioletowy to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny anioł :)) Bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...