Obserwatorzy

sobota, 7 grudnia 2013

Powrót do lata...

Przed samym wyjazdem do Bułgarii, poczyniłam trzy słoiczki z motywem maków, poziomek i lawendy oczywiście. Zdjęcia robione jeszcze latem, gdzie za lampę błyskową służyło mi słoneczko. Ależ o był piękny czas...
Oto jak wyszły.








Jak Wam się podobają? Takie to rzeczy można poczynić mając w domu zwykły słoik po dżemie i odrobinę papierowej serwetki... 
Spękania nie są jeszcze super profesjonalne i piękne, ale się uczę to znaczy uczyłam jak byłam w domu). 

Pozdrawiam Was serdecznie. 



14 komentarzy:

  1. Aż zatęskniłam za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu długo mnie nie było u ciebie ale chciałam ci powiedzieć zebyś sie nie martwiła spękaniami są cudowne - jest na to bardzo prosty sposób - pozdrawiam ciepło Marii
    no i wracaj a i życzę szczęśliwego powrotu buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spękania zastosuj klej biurowy lub trociny zmieszane z wikolem popróbuj papapa buziaczki ślę Marii i dziękuję za odwiedziny oby były częste sobie tego życzę ...........

      Usuń
  3. ten poziomkowy jest taki słodki

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, bardzo wakacyjne, tak trochę na przekór aurze za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądając twoje słoiczki aż poczułam zapach truskawek!

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany! Widzę, że latem to Ty naprawdę nie próżnowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaklinasz zimę Aniu! Piękne - super spękania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zachwyt bierze, że takie piękne rzeczy można zrobić ze zwykłego słoika :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, zwłaszcza ten z makami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...