Obserwatorzy

poniedziałek, 6 grudnia 2010

Kolejna porcja światecznych misiów oraz złe wieści

Złe wieści zostawię na koniec posta. Zacznę od pochwalenia się nowymi świąteczno-zimowymi misiami.
Pierwszy to mikołajowy rudzielec:

 Z kolei drugi to turkusowy misiak, którego przed zimnem chroni fioletowy szaliczek.

Jeżeli jest ktoś, kto chciałby podarować tkiego misia pod choinkę komuś bliskiemu, to wystarczy pisać.
Mogę też wykonać podobnego w innych kolorach. Ze mną jak z dzieckiem - wystawczy słowo.

A teraz złe wieści. 
Najbliższe dziesięć dni (mam nadzieję, że nie dłużej) zmuszona jestem spędzić w szpitalu. Mam drobne problemy endokrynologiczne. Niestety nie będzie mnie w tym czasie z Wami :-(
Po cichu liczę na to, że w piętek 17. grudnia mnie wypiszą, ale nie chcę się nastawiać, aby potem się nie rozczarować.
Oczywiście pobyt w szpitalu nie przeszkodzi mi w realizacji wszelkich zamówień. Przez cały czas będę do Waszej dyspozycji pod adresem mojego maila.
Pozdrawiam Was moi kochani. 
Trzymajcie za mnie kciuki :-)


 Popołudniu... 

 Właśnie listonosz przyniósł mi prawdziwe cudowności od Jagody. Urządziłyśmy sobie prywatną wymiankę
Strasznie się cieszę, że list doszedł jeszcze przed moim wyjazdem.
Wymiankowymi prezencikami ode mnie Jagoda chwali się TU.
 A teraz ja się chwalę:



Kolczyki są wspaniałe!!!!!
Jagódko baaaardzo dziękuję!!!!

10 komentarzy:

  1. zdrowka zdrowka zdrowka!!!! trzymam kciuki zebys jak najszybciej wyszla ze szpitala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu, zdrowiej Aniu szybciutko i czym prędzej wracaj do domu :*

    będę się z tobą solidaryzować na porodówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duuuużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! otulam ciepłymi myślami, byś jak najszybciej mogła opuścić szpitalne mury.. spędziłam tam jakiś czas temu 3 tyg i nikomu nie życzę...
    a prywatna wymianka, powiem Ci - cuda prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzym się Anulka!!! Trzym się mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana na widok trukusowego misia z fioletowym szlikiem poprostu oniemiałam ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, zdrowia życzę i powrotu przed Świętami do nas. Misie urocze
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu życzę Ci dużo zdróweczka!Wracaj szybko do nas:)
    Prace piękne jak zawsze:)Buziaki,trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia życzę i wielu słodkich , szydełkowych miśków ;)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za udział w Candy:) Życzę szybkiego powrotu do domciu,a Twoje misie są przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...